H Hønepøne+2 Gift med forumet 26 Apr 2010 #22 ORIGINAL: ohBaby! ORIGINAL: marimari ORIGINAL: Hønepøne09 ORIGINAL: ohBaby! ORIGINAL: marimari ORIGINAL: *Maiken* Eg melde pass:( e kje någe glad i standup Litt skeptisk hvis det blir for høy revyfaktor... Særingen meg! [:D] ja,enig,for jeg forstår ikke lokalhumoren..hehe.. men stand up e gøy synes eg! hvis ikke får vi bare drikke mer?! Bare å drikke mer ja[;)] Det er jo en tirsdag jo dere galne damer! [:D][8D] ja,åsså??? haha Hehe. Signerer[;)][:D] Finnes jo ikke ukedager mer, bare dager der mannen har fri og dager der mannen jobber[;)]
ORIGINAL: ohBaby! ORIGINAL: marimari ORIGINAL: Hønepøne09 ORIGINAL: ohBaby! ORIGINAL: marimari ORIGINAL: *Maiken* Eg melde pass:( e kje någe glad i standup Litt skeptisk hvis det blir for høy revyfaktor... Særingen meg! [:D] ja,enig,for jeg forstår ikke lokalhumoren..hehe.. men stand up e gøy synes eg! hvis ikke får vi bare drikke mer?! Bare å drikke mer ja[;)] Det er jo en tirsdag jo dere galne damer! [:D][8D] ja,åsså??? haha Hehe. Signerer[;)][:D] Finnes jo ikke ukedager mer, bare dager der mannen har fri og dager der mannen jobber[;)]