Stavanger girls..omegn..

me så ville begynna å gå tur, fant jaffal ud atte det måtte bli mandaga elle tirsdaga....
men me kjøre på med tirsdag 16....

så kan me eventuelt bytta itte d... men e d kun amona så ikkje kan tirsdaga?

eg har og lyst å begynna og gå tur - kjempeide!!

mandag og tirsdag passe for meg og, kanskje mandag er best for meg...
Denne tirsdagen skal knøttet til manuellterapeut, men kan bli med neste!!

Æsj, får ikke t å bli med denne gangen jeg..[&o]
Skal ha visningstime hos Fame på tirsdagen kl.13.30..[:D]

KAn desverre ikkje på tirsdag likevel[:(]

Siden det e så mangen så ikkje kan nå, ska me ta ein Anna dag, elle venta til neste tirsdag?

eg kan ikke så mange andre dager denne uken eg..fullt opp med ting ellers må eg liksom ha dager der eg kan slappa av og..

men eg kan tirsdag og tror renatelita kan..Tante Catti hadde lyst...hu spireline kunne vel og kanskje..men me må vel være sikre på om det blir..hm...

dåkke så kan i mårå trenge jo ikkje ha det på bryne, for snuppa mi e sjuge... så eg kan heller ikkje[:(][:(] så kan eg arransjera det på jæren neste gang om et par uge:)

Tror jeg tar en trilletur og går innom helsestasjonen på hinna og
veier jeg da...noen andre som vil være med på det? [8|]

ORIGINAL: Tante Catti

Tror jeg tar en trilletur og går innom helsestasjonen på hinna og
veier jeg da...noen andre som vil være med på det? [8|]

jepp..ta det imårå istede for torsdag?kan gå på bakeriet og kjøpe pannekake:D

Flott Sicret! Pannekaker e nice [8D] Anyone else??

Samma for meg ka kl og kor. Me går bakveien mot vaulen så sist? Møtes på stadion?

åe !  eg ska på barseltreff kl 12 eg.. men tenkte eg sko gå ein tur før det.. men men eg får vel tusla meg ein tur aleina...hehe neida.. men eg e me neste tirsdag :)

ORIGINAL: skruen med spire

åe !  eg ska på barseltreff kl 12 eg.. men tenkte eg sko gå ein tur før det.. men men eg får vel tusla meg ein tur aleina...hehe neida.. men eg e me neste tirsdag :)

[:D]

Back
Topp