STATUSOPPDATERING per Mandag 01.10.2012

1# IVF Ruger :) TD 7 Juni
 
Zophia - Ivf #1 - ruger på gullegget - TD 8.juni
 
Denne lista er så smart! Veldig fint å kunne se hvor alle er i prosessen:-) Takk for fantastisk innsats!!
Vi har begynt med akupunktur på en klinikk som har barnløshet som spesialfelt. Vi skal i sommer prøve på egenhånd, og til høsten skal vi igang med vårt siste offentlige forsøk.

"Hermine - akupunktur, 2. og siste IVF Ullevål til høsten"
 


Hermine skrev:
Denne lista er så smart! Veldig fint å kunne se hvor alle er i prosessen:-) Takk for fantastisk innsats!!
Vi har begynt med akupunktur på en klinikk som har barnløshet som spesialfelt. Vi skal i sommer prøve på egenhånd, og til høsten skal vi igang med vårt siste offentlige forsøk.

"Hermine - akupunktur, 2. og siste IVF Ullevål til høsten"


Så koselig da Hermine, takk skal du ha, godt at det settes pris på

MASSE lykke til med akupunkturen, krysser for at det sammen med naturprøvingen kommer til å gjøre susen!
 
Jeg har glemt å oppdatere, men her klarte vi til slutt å lage et hjemmelaget lite nurk! Masse lykke til til dere andre :) 
 
Karomilla - ICSI - første forsøk egguthenting 20. juni
 
Fryseforsøk juni - Gravid - Termin 27.februar 2013
 
Zophia - #1 IVF - testdato 8.juni = negativt
 
Jeg testet positiv igår kveld. Testdag imorgen. Termin i mars.
 
Får få med ein oppdatering her eg og etterkvart;) Men dessverre ikkje nokon hyggelig oppdatering: avbrutt 5.ICSI i april pga ingen befr, 6.ICSI juni: ny rekord 22 egg ut, 14 befrukta, 2 inn og 4 på frys, men fikk mensen 3 dagar før testdato som skulle ha vore i dag:( 
 

Gammel bruker, nytt nick ;)

Skal ringe inn mens 19/7  - St. Olav

 
Back
Topp