Statusoppdatering, forkortelser og informasjon

Gikk ikke veien allikevel her, så da kan du føre meg opp der istedet :(

Ruger på fryse gull egget mitt :)

#3 FER - 1 egg - TD 04.01 - Riksen

# 1 IVF - Ullevål - nesespray fra 7.1. :D

Så heldig å være igang med søsken forsøk..,
1. Icsi , stimulerer.ul 22jan, porsgrunn uke 4 ca .:-) :-) :-) :-)

Det gikk ikke denne gangen heller :(
#3 FER Riksen (desember)

Hei,

Nå har det sklidd litt ut i denne tråden et par måneder, så jeg vil bare minne alle om:

Husk at dere må oppdatere når dere er i gang med noe nytt, ikke på forhånd. Jeg oppdaterer kun med der dere skal stå på listen per dags dato. I "Venter på å komme i gang" kan dere skrive måneden dere skal i gang, men utover det så er det ingen datoer frem i tid som kommer med i oppdateringer her. :) Fint om dere derfor venter med oppdateringer til dere faktisk skal flyttes på listene, for jeg får varsel hver gang noen skriver i denne tråden. Det er mange mulige årsaker til at forsøk ikke går helt som planlagt, derfor blir listen mest mulig riktig om den kun inneholder det man faktisk er i gang med. :)

Om man ønsker å kommentere sin egen siste oppdatering, uten at det er ytterligere oppdatering for denne listen, så kan man kopiere den over i kommentartråden for å skrive om den der. (F.eks. "Hentet nesespray, spent på å begynne nå!")

Håper 2016 vil bli et år hvor mange gullegg flytter inn for å bli til termin i magene til de nydelige assistert jentene her inne! ❤️

Last edited:
Venter på å komme igang:

#2 ICSI - Riksen - mai

# 1 IVF - Ullevål - nesespray siden 7.1 :)

Back
Topp