Statusen her

Ullvott

Elsker forumet
Ligger våken igjen da. Ble en liten tur på legevakta i går pga opphovnet ben og lette smerter. Ble tatt blodprøve som viste forhøyede verdier for blodpropp. Skal tilbake for oppfølging i dag.

Var i utgangspunktet ikke nervøs, og er ikke direkte det nå heller.. Men er kanskje litt spent på hva dagen bringer.

Lurer på om jeg bare skal stå opp og lage meg litt mat og se en god komiserie på netflix for å roe tankene litt.

Last edited:
Huff da.

Spent på oppdatering

God bedring! Håper det blir bra!

Gikk heldigvis fint:) Ul viste ingenting! Så da er det ikke grunn til bekymring selv om blodprøven ikke var så fin. Takk for hilsninger!

Så bra, men vær obs på tegn på forverring og ha lav terskel for å be om en sjekk, tenker jeg?

Så bra, men vær obs på tegn på forverring og ha lav terskel for å be om en sjekk, tenker jeg?

Jo, det er sant. Har bare så inderlig lyst til å slippe flere legebesøk (foruten svangerksapskontroll) før fødsel, og håper alt ser fint ut framover. Det var muligens en årebetennelse (hvis det er det det kalles?), så fikk jeg krem med en slags blodfortynnende virkning.

Back
Topp