Status

hei
hadde eggløsning den 13 juli så nå venter jeg bare på å få testet meg.
er blitt kvalm men er ikke d litt tidlig å bli d?

kath85 skrev:
hei
hadde eggløsning den 13 juli så nå venter jeg bare på å få testet meg.
er blitt kvalm men er ikke d litt tidlig å bli d?

Hei, tror det er litt tidlig å bli kvalm pga sv. skap, men ingen regel uten unntak :)Masse lykke til med testingen!

Jeg har veldig lyst til å komme inn hit, men jeg har ikke akkurat de store forhåpningene.. Jeg mistet for en uke siden, og har akkurat sluttet å blø. Så da aner jeg ikke når jeg har EL, men vi bare kjører på og håper på det beste :) Hvis det klaffer med en gang nå, så får jeg termin i midten av april :)

Eggløsning 16. juli... Ti dager igjen til jeg kan teste... Klarer nesten ikke vente!!!

El ca 03.08 og termin ca 25.04

FrustrertFrøken skrev:
Jeg har veldig lyst til å komme inn hit, men jeg har ikke akkurat de store forhåpningene.. Jeg mistet for en uke siden, og har akkurat sluttet å blø. Så da aner jeg ikke når jeg har EL, men vi bare kjører på og håper på det beste :) Hvis det klaffer med en gang nå, så får jeg termin i midten av april :)

Jeg håper du kommer inn her. Eller, at vi begge kommer inn her! Da får vi to ganske så likt 

Jeg ønsker dere alle lykke til med masse kjærlighet og glede,
jeg derimot har termin 2 april men tror jeg er litt lenger på vei imed at cb testen idag morres viste 4-5 uker sååå får se om jeg tilhører april eller mars

klemmer til dere <3

Jeg har og veldig lyst å komme inn hit, ifølge eggløsningskalkulatoren her på bv så har jeg EL på mandag den 25, men tok en test hjemme i går, og den va positiv, så om det klaffer så blir termin rundt den 16-18 april 

EL i morgen el onsdag, g da blir termin 19-20 april! Håper virkelig det klaffer nå, etter en SA i mai. Dette er PP7

håper også å komme inn her, eter som jeg mista i mars, har vi prøvd jamt, men nå føles kroppen virkelig rar:)
etter ut reg her so er termin 10 april:) håper håper:)  testing på lørdag, kan nesten ikke vente:):)

Back
Topp