Status

Josefina

Blir kjent med forumet
Hallo jenter.
Er vi mange som ønsker oss inn her?
Når har dere eggløsning og etterhvert termin om alt går som planlagt?

Heisann:) 
Jeg har faktisk eggløsning i morgen , da vil vel terminen bli 10.April.....
Håper virkelig,           er lei av å hoppe fra måned til måned her inne nå:))))
Lykke til alle andre prøvere.

el 14juli, termin 7april.... om alt går etter planenemoticon

lillebella skrev:
Håper virkelig,           er lei av å hoppe fra måned til måned her inne nå:))))

Så koselig da! Masse lykke til  

lillebella skrev:

Lykke til! Venter i spenning på å høre resultatet når du har testet deg

storesøster skrev:
el 14juli, termin 7april.... om alt går etter planenemoticon

Lykke til! Venter i spenning på å få høre resultatet når du har testet deg

Jeg også ønsker å komme inn hit... faktisk så har jeg to sjanser, jeg hadde EL forrige lørdag og det betyr termin 2.april, men blir det neste pp og mens og EL kommer *riktig* hadde det vært 30 april
Jeg har en gutt som er født i april og det er bare en helt fantastisk måned å få barn!
Ønsker alle masse lykke til og krysser fingreneemoticon

Håper også på å komme inn hit:D
Har el rundt 22 og terminen blir eventuelt 15 april.:))

Samme som deg storesøster, EL 14 juli og forhåpentligvis termin 7 april :)

*håper,håper,håper*

Mamusia skrev:
Jeg også ønsker å komme inn hit... faktisk så har jeg to sjanser, jeg hadde EL forrige lørdag og det betyr termin 2.april, men blir det neste pp og mens og EL kommer *riktig* hadde det vært 30 april
Jeg har en gutt som er født i april og det er bare en helt fantastisk måned å få barn!

Luksus med to el på 1 pp! Masse lykke til!

Belle85 skrev:
Samme som deg storesøster, EL 14 juli og forhåpentligvis termin 7 april :)

*håper,håper,håper*

Krysser fingre for deg! Lykke til

*Helene Petrine* skrev:
Håper også på å komme inn hit:D
Har el rundt 22 og terminen blir eventuelt 15 april.:))

Masse lykke til

Takk for det:)
Og hva med deg da? =)

lillebella skrev:
Takk for det:)
Og hva med deg da? =)

Jeg har eggløsning i dag, tok en el test i morges og den var veldig positiv Dette er også vår 1pp etter at vi fikk snuppa for drøye 3 år siden. Jeg gleder meg veldig til å ta graviditetstest om 13 dager! Terminen blir da 9 April dersom alt går etter planen
La forresten merke til at vi begge to har eggløsning i dag lillebella

hei hei jenter! Jeg har EL den 26. så da blir termin ca 19. Håper virkelig på et aprilbarn:-)

Josefina skrev:

Mamusia skrev:

Luksus med to el på 1 pp! Masse lykke til!

Ehh... neida, det blir isåfall to pp'er... men to terminer i en måned; i begynnelsen og slutten, det går jo an...    

Corazón skrev:
hei hei jenter! Jeg har EL den 26. så da blir termin ca 19. Håper virkelig på et aprilbarn:-)

Lykke lykke til!

masse lykke til alle sammen... krysser fingrene her!!
blir spennende å se hvem som flytter inn i løpet av den neste mnden, de første begynner vel å teste slutten av neste uke... blir spennende det

Jepp:)  Det kan jo være greit å ha noen å telle ned dagene sammen med:) good Luck:)

Jepp, min el test var litt difus:S, men vi prøver no=) Dette er min 2.pp etter en sa i mai.
Håper det klaffer for oss alle her inne    Good luck. Så får vi håpe de neste 14 dagene går fort=)

Back
Topp