Status Termingruppekrigen!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
De termingruppene som STÅR oppført på listen nedenfor er med videre:

Januar 2013 (324 innlegg)
Februar 2013 (450 innlegg)
April 2013 (1145 innlegg)
Mai 2013 (356 innlegg)
Juni 2013 (362 innlegg)
Juli 2013 (301 innlegg)
August 2013 (253 innlegg)
September 2013 (711 innlegg)

Juni 2012 (1116 innlegg)
September 2012 (408 innlegg)

(Innlegg = antall innlegg frem til kl.12.00 i dag tirsdag 8.januar.)

Vil også poengtere at hvert døgn går fra kl.12.00 på dagen til kl.12.00 neste dag.

WOW, hva i all verden er det Juni 2012 driver md da?!
:p

WOW, hva i all verden er det Juni 2012 driver md da?!
:p

De prøver kanskje å vinne de ekstra premiene som er til gruppen som poster aller mest innlegg i løpet av hele perioden :-) I tillegg er de ganske mange på juni 2012, det er de også på april 2013.

Ikke ille dette nei :P Vi får satse på fortsatt søvnløse netter og lite husarbeid jenter :P

WOW! jeg tror de jukser :P hehe

Vi har jo mistet mange medlemmer, så jeg er godt fornøyd med innsatsen til oss som er igjen her! =)

:/ kansje vi burde få en litn gave fordi vi er så flinke, fordi om vi er så få ;) hihi

Jaaa, hehe.
Men jeg håper, håper, aktiviteten holder seg oppe selv når konkurransene er over...

Ja, det blir vertfall jeg å gjøre ;) kansje ikke like intenst men blir ikke borte :)

HAha, jeg plasserte halvsovende baby hos pappaen og kombinerer omelettsteking og tasting :p

Nå blir den nesten brent, så jeg vet ikke om du vil ha :p

Kjekkeste med denne terminkrigen er at alle er så gira og aktive :) Moro at det alltid er ferske innlegg når man logger på :D

fantastisk innstilling jenter! Multitasking er vi gode på! Neste blir å ta tlf med seg på do :P

synes for øvrig vi er fantastisk flinke til å bare være 10-12 aktive!!! :D Det blir ca 40 innlegg i gjennomsnitt per pers i døgnet...hvordan går det med stellet av babyene våre??? :P

Back
Topp