Status Termingruppekrigen torsdag 16.01. kl.22.00

J

Janet

Guest
Alle gruppene har klart 100 innlegg pr. døgn siden forrige opptelling.
Men det var på "hengende håret" for to av gruppene. Hadde vært trist å miste noen grupper nå når det er bare er noen dager igjen av termingruppekrigen. (Konkurransen avsluttes mandag 21.jan kl.12.00)

Her er status 10 timer ut i *skravle så mye dere klarer døgnet*

1. Februar 2013 snitt på 116,5 innlegg pr. bruker
2. Juni 2012 snitt på 75,3 innlegg pr. bruker
3. September 2012 snitt på 58 innlegg pr.bruker
4. April 2013 snitt på 49 innlegg pr.bruker
5. September 2013 snitt på 18,4 innlegg pr. bruker
6. Juni 2013 snitt på 15,1 innlegg pr. bruker
7. Mai 2013 snitt på 12,2 innlegg pr. bruker
8. Januar 2013 snitt på 5,4 innlegg pr. bruker
9. Juli 2013 snitt på 4,9 innlegg pr. bruker
10. August 2013 snitt på ?? innlegg pr. bruker (August 2013 jentene har ikke ført seg opp i påmeldingstråden.)

Minner om at vi denne gangen tar antall innlegg og deler ut på påmeldte deltakere. Slik at det blir mer rettferdig overfor de gruppene med mindre brukere.

Neste opptelling blir etter konkurransen er ferdig.

Lykke til videre damer.

NB. Minner om at TOPP 3 får et ekstra lodd i trekningen om å vinner Termingruppekrigen!
 
Hahaha! Seee! :D

BVforum via HTC
 
Woop, woop!!!! Nå vart det jubel i stua!!! Den her SKAL vi dra i land, jenter! Men vi ligger ikke på latsiden fordi om vi leder så klart, vi skal safe inn seieren!!:) Stå på videre!:)
 
Tjohoo!! Bedre nyheter kunne jo ikke komme! Nei, nå må vi bare fortsette her :) Knallbra :D
 
Woop, woop!!!! Nå vart det jubel i stua!!! Den her SKAL vi dra i land, jenter! Men vi ligger ikke på latsiden fordi om vi leder så klart, vi skal safe inn seieren!!:) Stå på videre!:)
Ånei, her skal vi vinne med god margin! :D
Tipper vi var en av de "på hengende håret" :p

BVforum via HTC
 
Ja, innsatsen har vært så høy herfra at jeg har vondt i ryggen;) Det er så få stillinger som både er gode for ryggen og gjør det lett å skrive;) hihi:)
 
Ja, innsatsen har vært så høy herfra at jeg har vondt i ryggen;) Det er så få stillinger som både er gode for ryggen og gjør det lett å skrive;) hihi:)

Det problemet har jeg her også! Ikke så greit å ligge i sofaen og skrive på pcn samtidig...
 
Det problemet har jeg her også! Ikke så greit å ligge i sofaen og skrive på pcn samtidig...
Og oppreist i stol funker også dårlig.. Reclineren var perfekt, men føler ikke jeg kan ditche mannen helt og sitte i isolat hele kvelden bare på grunn av ryggen;)
 
Vi kan slappe av litt mer etter mandagen. Da må vi lade opp til kalving. :D

BVforum via HTC
 
Jippijippoiiii!!!
 
Ja, mandag etter 12 blir det beina høyt hevet og kun fokus på klargjøring til kalving :)
Beina høyt hevet? Å neida, da må jeg ta igjen husarbeidet som har blitt liggende de ti timene jeg har vært her i dag;P
 
Beina høyt hevet? Å neida, da må jeg ta igjen husarbeidet som har blitt liggende de ti timene jeg har vært her i dag;P

Huff, det var det der husarbeidet også ja... Hm... får vel kanskje gjøre litt av det også da... kanskje det hjelper med å få i gang ting :)
 
Husarbeid? Tja, kall det hva du vil. Jeg tenkte å ta en litt annen type arbeid. :D
Hihi:) Det er også en mulighet;) Annet arbeid innenfor husets fire vegger som ikke innebærer terminkrig, da?;)
Huff, det var det der husarbeidet også ja... Hm... får vel kanskje gjøre litt av det også da... kanskje det hjelper med å få i gang ting :)
Men ikke før på mandag;) haha:)
 
Back
Topp