Status på dagens utfordring

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Altså, vi har ikke noe utgangspunkt som er sikkert, for ingen av oss visste i går at det var planlagt en slik utfordring, derfor tok vi heller ikke og sjekket status.

Men musemor og jeg er jo tallnerder, så vi må ha noe å gå utfra. Vi sjekket status da vi ble klar over dette, og tenkte litt. På den tiden av døgnet pleier det å ha vært skrevet ca 1000+ innlegg, og vi tippet på ca 50 nye tråder.

Utfordringen er 10 000 innlegg og 300 tråder, så vi har en jobb å gjøre.

Vi beregnet et ca statspunkt utfra antakelse om ca hvor mye som var skrevet da, og utfra det har vi skrevet ca 4000 innlegg og startet ca 125 tråder. Mangler altså ca 6000 innlegg og 175 tråder.

Og for å toppe det hele så er det slik at alt tyder på at Tamara sin total reelt sett går 23-23, ikke 00-00 derved mp vi skrive disse innen klokken 23. (også kommer vi til å ta stat klokken 23 for å ha som utgangspunkt dersom Tamara finner på noe slikt i morgen også....)

Så skravle ivei!

Spent på hvordan vi ligger an nå :)
Må ha litt tempo i kveld også regner jeg med;)

Myyyye mer tempo enn nå. Tempo går jo heldigvis erfaringsvis opp når ungene kommer i seng, timene mellom 20 og 22 er bra skravletid, men det vi har klart så langt i dag antyder ikke at vi klarer det, og pr nå er tempo 62 innlegg på de siste 10 minuttene..

Flott jeg er med :)

Bare å brette opp erma ser jeg :P Kommer sterkere tilbake etter middag ;)

Hvor ofte tenker du at vi skal oppdatere?

Tja, si det...

Jeg tar i enkelte perioder status hvert 10. minutt, men da mest for å se tempo (siste ti bare 61. Vi trenger mye, mye høyere fart! MYE!)

Men status på hvor mange tråder og innlegg vi trenger, enten timesbasis (halvtime i prime time?) eller "når det er et lite pusterom å gjøre det på"? Hvor ofte synes folket at de "trenger" det?

Or not, faktisk 101 innlegg på de siste 10 minuttene, om jeg ikke har hoppet over en oppdatering?

Får se på neste, tror dette stemte, det er jo i så fall bra. Måtte det bli mye høyere etterhvert da, vi mangler fortsatt godt over 5500 innlegg. Og masse nye tråder.

99 innlegg siste 10 min, så ja, tempoet er opp.

Og status klokken 19, 4 skravletimer igjen til klokken 23 som vi tror reelt sett er deadline

4412 av 10 000 innlegg
135 av 300 tråder

99 innlegg siste 10 min, så ja, tempoet er opp.

Og status klokken 19, 4 skravletimer igjen til klokken 23 som vi tror reelt sett er deadline

4412 av 10 000 innlegg
135 av 300 tråder
Håper grunnen til lavt tempo er at det nå er legge barna tid, og at det vil ta seg opp om en halvtimes tid

Håper grunnen til lavt tempo er at det nå er legge barna tid, og at det vil ta seg opp om en halvtimes tid

Ja, nå skal jeg ned på badet til mine, så for min del kommer både oppdateringer og skravling når de er på plass i seng. (skravling fra de er i seng, statuser fra jeg er tilbake i sofaen, det er fort noe tid mellom der da jeg sitter i kjelleren med mobil og sender enkelte inn i sengen igjen...

Back
Topp