Bkno1197462
Blir kjent med forumet
Hvordan går det med dere? Antydninger til at noe skal skje? Har dere mye å ordne? Jeg er idag 37+0.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
36+0 og en som trives inni magen så skjer nok ikke noe her annet enn julefeiringHvordan går det med dere? Antydninger til at noe skal skje? Har dere mye å ordne? Jeg er idag 37+0.
36+6 idag og er helt nødt til å ta livet ganske med ro, så det ordnes det som må ordnes og resten hopper jeg glatt overHvordan går det med dere? Antydninger til at noe skal skje? Har dere mye å ordne? Jeg er idag 37+0.
Akkurat slik her å, hviler og ordner til baby, føles ut som lenge til mesteparten av tiden, men så murrer det og jeg vet ikke hva jeg skal tenke36+6 idag og er helt nødt til å ta livet ganske med ro, så det ordnes det som må ordnes og resten hopper jeg glatt over
Noen dager er jeg redd for fødsel i jula, mens andre dager føles det som om det er lenge til noe skal skje
Som å lese om meg!37+0 idag (1.juledag). Veldig mye vondter og plager, klarer ikke bøye meg frem eller sette meg uten kjempepress og smerter opp i rompen, spyr på kveldene/nettene, sure vonde oppstøt, kvalm, dårlig i magen uten at noe kommer ut, nedpress, tungt.. uff beklager, ble mye klaging. Morgenkvisten er alltid gull ift energi og formen! Håper hun holder seg inne til januar
Som å lese om meg!
Hver morgen er helt fin, så kommer 12 pm og jeg blir dårligere og dårligere. Spesielt den halsbrannen er ødeleggende, for den gjør meg såpass kvalm at jeg spyr.
Men jeg kjøpte et lass med sånne ekle tyggetabletter og selv om de ikke fikser alt så hjelper de faktisk
Ønsker deg riktig god bedring <3
Gratulere så mye, håper alt står bra tilBle desember baby på oss