Status i juleferien!

Hvordan går det med dere? Antydninger til at noe skal skje? Har dere mye å ordne? Jeg er idag 37+0.
36+6 idag og er helt nødt til å ta livet ganske med ro, så det ordnes det som må ordnes og resten hopper jeg glatt over :p
Noen dager er jeg redd for fødsel i jula, mens andre dager føles det som om det er lenge til noe skal skje :)
 
36+6 idag og er helt nødt til å ta livet ganske med ro, så det ordnes det som må ordnes og resten hopper jeg glatt over :p
Noen dager er jeg redd for fødsel i jula, mens andre dager føles det som om det er lenge til noe skal skje :)
Akkurat slik her å, hviler og ordner til baby, føles ut som lenge til mesteparten av tiden, men så murrer det og jeg vet ikke hva jeg skal tenke:nailbiting:
 
Termin i dag, og har en del sterke kynnere osv. Men håper virkelig på at hun holder seg inne nå, og at timen for igangsettelse på nyttårsaften får stå
 
38+3 i dag og ingen antydning for at noe er i gang enn så lenge :) stresser ikke med julen (føler egentlig ikke at det er jul engang) og har tankene på noe større som kommer til å skje innen de neste 3-4 ukene :p

Håper han holder seg inne over nyttår i det minste :D
 
39+5 i dag, og håper på overtid nå :) håper vi kommer oss over morgendagen iallefall :)
Av 3 svangerskap, er dette nå mitt desidert lengste så blir en spennende uke :)
 
38+5 og tipper det blir rolig i jula. Merker godt at energinivået er labert nå som jeg har prøvd å hjelpe litt til med forberedelsene... Vi legger lista veldig lavt da! Tipper babyen kommer etter at jeg er godt innlosjert på pasienthotellet. Legges inn 28/12 pga lang reisevei. Gleder meg til å bare være der og hvile de siste dagene før termin ❤️
 
37+5 idag og venter bare til 1 januar for engangsstønad og har gitt streng beskjed til minien om å vente til da XD
Har vært enormt travle dager og den siste uken har jeg vært utmattet. Feirer jul bare med og sambo i år rett og slett for vår egen del, orker ikke styret <3
 
37+6 i dag(julaften). Ingen tegn til at noe skal skje enda, og håper det holder seg slik til 01.01.2019 i det minste:) Er meget lei, men vil helst komme til nyåret før lille bølla i magen kommer ut.

Har ikke mer å ordne før jul heldigvis! Feirer med mine foreldre (jeg og sambo feirer hver for oss en siste gang) så jeg slipper å tenke på noe:)

Vet ikke helt hvilke tegn jeg evt skal ta på alvor, men det er vel slik at når det først er på gang så bare vet man det:D Har kynnere og når jeg står/går stikker det og presser nedover, men har skjønt at det er hodet som borrer seg nedover på plass i bekkenet og presser på nerver osv:wideyed:
 
36+4 her. Født 3 ganger før 40+0 til 40+3. Så regner i grunn med at ingenting skjer, og håper vi kommer over i januar iallefall. Regner jo med det. Når det er sagt så synes jeg ting fort blir tungt, særlig med barna og fridager. Men prøver å legge inn mange pauser og lista lavt, men ikke alltid lett.
 
36+3 og hadde sterke mensmurringer og kynnere natt til julaften, men det ble brått stopp heldigvis;) tror ikke noe kommer til å skje før et et par uker inn i 2019. Har født 39+6 og 40+1 de to andre gangene.
 
39+6 i dag og krysser fingrene for at mini holder seg i ro til vi kan skrive 2019;) formen er superfin og ingen tegn (tror jeg:p) til at noe er på gang!
 
38+2 i dag, og som det fleste av dere andre
Håper jeg også på 2019 hadde termin 4.januar med min første, men hun kom 30.des
 
36+5, masse vonde kynnere og nedpress.... håper den holder seg inne til over nyttår
 
37+0 idag (1.juledag). Veldig mye vondter og plager, klarer ikke bøye meg frem eller sette meg uten kjempepress og smerter opp i rompen, spyr på kveldene/nettene, sure vonde oppstøt, kvalm, dårlig i magen uten at noe kommer ut, nedpress, tungt.. uff beklager, ble mye klaging. Morgenkvisten er alltid gull ift energi og formen! Håper hun holder seg inne til januar ❤️
 
37+0 idag (1.juledag). Veldig mye vondter og plager, klarer ikke bøye meg frem eller sette meg uten kjempepress og smerter opp i rompen, spyr på kveldene/nettene, sure vonde oppstøt, kvalm, dårlig i magen uten at noe kommer ut, nedpress, tungt.. uff beklager, ble mye klaging. Morgenkvisten er alltid gull ift energi og formen! Håper hun holder seg inne til januar ❤️
Som å lese om meg!
Hver morgen er helt fin, så kommer 12 pm og jeg blir dårligere og dårligere. Spesielt den halsbrannen er ødeleggende, for den gjør meg såpass kvalm at jeg spyr.
Men jeg kjøpte et lass med sånne ekle tyggetabletter og selv om de ikke fikser alt så hjelper de faktisk :D
Ønsker deg riktig god bedring <3
 
Som å lese om meg!
Hver morgen er helt fin, så kommer 12 pm og jeg blir dårligere og dårligere. Spesielt den halsbrannen er ødeleggende, for den gjør meg såpass kvalm at jeg spyr.
Men jeg kjøpte et lass med sånne ekle tyggetabletter og selv om de ikke fikser alt så hjelper de faktisk :D
Ønsker deg riktig god bedring <3

Takk, det samme ❤️
 
Back
Topp