Uke: 32 +5
Dager igjen til termin: 50
Form: opp og ned
Plager: Bekkenløsning, kynnere, kvalme av og til, svimmel av og til og sliten.
Humør: Stortsett godt. Men plages med disse hormonene
Tar lett til tårene gitt.... Slitsomt!
Babyens leie: Varierer veldig... På de 3 siste ul så har det hvert på tvers, hode og sete. Og hun svømmer rundt inni der hele tiden omtrent, så vanskelig å si.
Hjertefrekvens: Har ligget på 130-150 på kontrollene synes jeg å huske.
Pica: Ikke noe spesielt.. Men kjenner jeg blir veldig fort kvalm av lukta når samboeren skal ta seg en snus...
Vektøkning: Sist jeg sjekka 9-11kg opp.
Hevelse: Antydning ved bruk av sokker osv.
Melk i brystene: Ja, har lekket ganske så lenge..
Strekkmerker: Rundt brystknoppene
Kynnere: Ja
Kjønn: Jente
Navn: (litt usikker på om jeg vil skrive det eller ikke
Men navnet har hvert klart hele tiden.)
Aktivitet: Er veldig aktiv for tiden.. Ser ut som at magen er et hoppeslott når jeg ligger på ryggen.. Hehe..
Babyutstyr: Har stortsett alt vi trenger...
Mangler av utstyr: Stelleprodukter, bæresele, babycall og sengetøy til sprinkelseng (har til minste str, vugge str)
Sykehusbaggen: Ikke pakket, men har skrevet liste
Neste kontroll: 3.aug
Utolmodig: Ja, vi vil gjerne ha datteren våres nå. Men vil ikke ha henne prematur
Tanker: Tenker mye på om hvordan leie blir ved fødsel. Hun beveger seg svært mye for tiden og jeg merker at leie er forskjellig flere ganger om dagen.. På siste ul var det seteleie. Håper virkelig ikke på seteleie ved fødsel. Har virkelig lyst å føde vaginalt og vil helst få gjøre det uten for mye hjelp. Gruer meg ikke til å føde sånn generelt, men om det blir setefødsel så kjenner jeg at jeg gruer meg litt...
Andre ting jeg hodet mitt tilstadig plager meg med er hvordan katta vil ta det med at det blir en baby i hus som hun må dele kjærligheten med. Katta våres ble veldig mye mer oppmerksomhetssyk nå etter at kattungene hennes ble levert bort.