Status fødested

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Siden noen allerede har født og det for andre nærmer seg med stormskritt, stjeler jeg denne ideen om en egent tråd hvor vi kan oppdatere litt om sykehuset vi har født/er innlagt osv på :)
Er det travle eller rolige dager, eller andre ting som kan være fint å dele? Kanskje tips til noe man savnet som kan være fint for andre å ta med.. :)
 
Drammen; var både rolig og hektisk der den siste uken! Vi var innlagt i 9 dager men var rolig når vi fikk reise hjem i går! Jobber noen fantastiske damer der, men som alle steder, også noen man ikke kom overens med. Noe som merkes når man må være der så lenge.... savnet fokus på amming!! De fokuserte «bare» på vektoppgang siden han var tidlig født!
Skal innom Ringerike imorgen for veiing og sjekk så håper det er stille der så jeg kan få litt tips!
 
har ikke født enda, men har vært innom SUS stavanger flere ganger ila. de siste ukene. det har vært variabelt hvor tilgjengelige de er for oss. var rolig før jul, nå i dag var det travelt og vi ventet ganske lenge på jordmor og lege. ellers er det god stemning på fødeavdelingen, liker meg bedre der enn på fødeloftet foreløpig, men må føde på loftet hvis alt er ukomplisert og han kommer innen 7 dager etter termin..
 
har ikke født enda, men har vært innom SUS stavanger flere ganger ila. de siste ukene. det har vært variabelt hvor tilgjengelige de er for oss. var rolig før jul, nå i dag var det travelt og vi ventet ganske lenge på jordmor og lege. ellers er det god stemning på fødeavdelingen, liker meg bedre der enn på fødeloftet foreløpig, men må føde på loftet hvis alt er ukomplisert og han kommer innen 7 dager etter termin..

Skal på fødeavd uansett så
Kjekt å høre du skryter av det...
 
Back
Topp