Status fødested

Bare husk at det forandrer seg iløpet av noen timer. Føden er en akutt-avdeling sånn sett og det finnes ikke to like vakter.
Kan snu mange ganger ila døgnet hvor travelt det er
 
På SiV Tønsberg er det stappfullt på barsel og folk sover på gangen [emoji22] Var innom der igår.
 
Oi, ikke en gang plass på rommene:eek:
Når har du termin? Du får vente litt til, til ting har roet seg ned:wideyed:
Nei det var smekkfullt! Har heldigvis ikke termin før 25 sept så håper alle føder ferdig nå så kan jeg få et familierom :p
 
Hvilken uke er du i nå da?
Bare å prøve ut alle kjerringråd som finnes, og så er kanskje et av rommene dine:p
Er i uke 38 om 2-3 timer. Hun blei målt til å være 3670 gr i dag. Blei vurdert igangsetting i dag, men nei må vente til mandag. Kanskje prøve å forføre mannen:happy:
 
Er i uke 38 om 2-3 timer. Hun blei målt til å være 3670 gr i dag. Blei vurdert igangsetting i dag, men nei må vente til mandag. Kanskje prøve å forføre mannen:happy:

Da er det ikke lenge til da :)
Hjalp det å forføre mannen?:p
Enten klarer du å få igang fødselen selv eller så er det jo ikke så lang tid igjen før du blir satt i gang:woot:
Spennende!
 
Da er det ikke lenge til da :)
Hjalp det å forføre mannen?:p
Enten klarer du å få igang fødselen selv eller så er det jo ikke så lang tid igjen før du blir satt i gang:woot:
Spennende!
Han lot seg ikke lure, var trøtt stakkars:smiley-ashamed008 er jo ikke lenge igjenn uansett, lurer på hvor jeg har lagt bort tålmodigheten. Hun gyn ville satt i gang i går, men måtte snakke med overlegen. Han sa nei, vente til mandag ,baby har det fortsatt bra med å være der den er. Og det er jo bra, Selv holder jeg på å fly på veggen med alle mine plager og bekymringer. Hvordan går det med deg nå?
 
Ikke enkelt å være mann opp i det hele heller :)
Du får prøve å tenke at hvis du ikke ville blitt satt i gang så ville måtte vente enda lenger. Kanskje dere kan finne på noe koselig i helga, siste helgen før babyen kommer :)

Jeg har hatt noen små sammentrekninger i dag, men ble ikke noe verre, så det er litt deilig. Det vil nok ta noen uker før denne babyen kommer, så akkurat nå prøver jeg å ta en dag ad gangen og slappe av mest mulig :)
 
Back
Topp