Status etter jordmorkontroll

Sam

Forelsket i forumet
Alle prøver var normale, 2-3 cm åpning, men fremdeles umoden livmor på 2-3 cm o_O Hodet godt ned i bekkenet, delvis festet. Hun strippet og vi får bare vente å se hva som skjer, men hun regnet ikke med noe de første dagene. Skal til ny kontroll dagen før termin! Tenker jeg kommer meg til denne kontrollen òg! blæ! Godt alt ser bra ut ihvertfall!
 
Høres ut som slik som det låg an hos meg det da, for 3 dager siden. Og har skjer det jo lite.. Hadde vært interessant å vite om det hadde vært noen utvikling, men det får jeg vel tidligst vite på mandag, og jeg vil gjerne føde før det...

Og det er IKKE lov å snike i køen nå altså!!! ;):p:rolleyes:
 
Jeg leste på nette om modning ol og da kan en kvinne gå fra helt umoden til moden plutselig, så jeg håper på at det stemmer og at fødselen kan starte anytime likevel :p Jordmor sa at når fødselen starter var umulig å si moden eller ei for det har vi ingen kontroll på, så det gir jo håp! Jeg aner jo ikke hvordan situasjonen var med de andre uken før termin for da sjekket de det ikke, kan jo være den var slik den er nå ikke godt å vite. Men ble likevel litt motløs, håpte hun skulle si at her kan det skje om et øyeblikk:)
 
Hehe. Jeg har fått time til overtidskontroll på julaften (!!) - hvis jeg rekker den timen begynner jeg å grine:(
 
Jeg leste på nette om modning ol og da kan en kvinne gå fra helt umoden til moden plutselig, så jeg håper på at det stemmer og at fødselen kan starte anytime likevel :p Jordmor sa at når fødselen starter var umulig å si moden eller ei for det har vi ingen kontroll på, så det gir jo håp! Jeg aner jo ikke hvordan situasjonen var med de andre uken før termin for da sjekket de det ikke, kan jo være den var slik den er nå ikke godt å vite. Men ble likevel litt motløs, håpte hun skulle si at her kan det skje om et øyeblikk:)
Jeg ble ikke sjekka sist.. Og bad ikke om å bli sjekka på min siste kontroll heller. Håper det setter i gang når som helst for din del, selv om ikke alt var i gang i dag. Det kan jo snu raskt!

Jeg skal ikke ha kontroll før 1 uke på overtid, selv om forrige kontroll var 39+1. Men det har jo egentlig mest med juleferie og gjøre.
 
Jeg ble ikke sjekka sist.. Og bad ikke om å bli sjekka på min siste kontroll heller. Håper det setter i gang når som helst for din del, selv om ikke alt var i gang i dag. Det kan jo snu raskt!

Jeg skal ikke ha kontroll før 1 uke på overtid, selv om forrige kontroll var 39+1. Men det har jo egentlig mest med juleferie og gjøre.
Ja heldigvis kan det snu raskt! håper du slipper den neste kontrollen!!!:)
 
Back
Topp