L lTheresel Forelsket i forumet 2 Jun 2008 #1 Eksen min er statist og ringte nå gubben og lurte på om han ville være statist å, men han sa NEI..[:@] Skjønner ikke hvorfor han ikke ringte meg[8D], hmm, det skal han få høre ja, hehe. Trengte kanskje en mannelig statist da muligens.. [;)]
Eksen min er statist og ringte nå gubben og lurte på om han ville være statist å, men han sa NEI..[:@] Skjønner ikke hvorfor han ikke ringte meg[8D], hmm, det skal han få høre ja, hehe. Trengte kanskje en mannelig statist da muligens.. [;)]
L lTheresel Forelsket i forumet 2 Jun 2008 #2 ORIGINAL: Habib Galbi Så gøy. Da ville jeg takket ja med en gang[8D] Ring han du![;)] Ja, hehe, for han er der med nåværende samboer og greier[;)][8D]
ORIGINAL: Habib Galbi Så gøy. Da ville jeg takket ja med en gang[8D] Ring han du![;)] Ja, hehe, for han er der med nåværende samboer og greier[;)][8D]
L lTheresel Forelsket i forumet 2 Jun 2008 #3 ORIGINAL: Habib Galbi ORIGINAL: lTheresel ORIGINAL: Habib Galbi Så gøy. Da ville jeg takket ja med en gang[8D] Ring han du![;)] Ja, hehe, for han er der med nåværende samboer og greier[;)][8D] å så dere har ikke god kontakt sånn ellers?[:-] Jojo, men liker ikke dama serru[;)]
ORIGINAL: Habib Galbi ORIGINAL: lTheresel ORIGINAL: Habib Galbi Så gøy. Da ville jeg takket ja med en gang[8D] Ring han du![;)] Ja, hehe, for han er der med nåværende samboer og greier[;)][8D] å så dere har ikke god kontakt sånn ellers?[:-] Jojo, men liker ikke dama serru[;)]