Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Jeg tok da selv. Glemte det litt.Stat 2206 tatt
Jeg vet ikke, har ikke lest tallene så grundig...Kan det utfra det jeg før har skrevet stemme at det mangler nesten 500 innlegg før kl 23?
Håpe på at vi eventuelt får ta de vi mangler på neste dag og at vi er mer aktive imorgen da, eventuelt at tamara sine tall er noen hundre innlegg merDet ble 5288 innlegg fra 2205 til 2206, så vi må ta i en del mer den neste timen!
Hmm, mange er vel på vei i seng...382 innlegg mangler vi til klokken 23.
40 minutter.
Tempo hat falt litt vel mye litt vel tidlig. Det så bra ut for en time siden...
Er nok det.Hmm, mange er vel på vei i seng...
Lov å håpe! Kjør påHåpe på at vi eventuelt får ta de vi mangler på neste dag og at vi er mer aktive imorgen da, eventuelt at tamara sine tall er noen hundre innlegg mer
Vi gir ikke opp!!Lov å håpe! Kjør på![]()
Burde jeg og...Er nok det.
Jeg er i seng.
Da må det skravles mer enn det gjør...Mangler 309 innlegg til klokken 2305!
Hmm mange som er på vei til å legge seg da eller snakker med sine kjære kanskje. Jeg har to tråder jeg venter med å legge ut [emoji4]382 innlegg mangler vi til klokken 23.
40 minutter.
Tempo hat falt litt vel mye litt vel tidlig. Det så bra ut for en time siden...
Krysser alt jeg har [emoji16] selvom jeg gjerne husker at det pleier å være litt omvendt [emoji23]Lov å håpe! Kjør på![]()
Klatremus da sove må du jo gjøre [emoji173]️Burde jeg og...
Sovet kanskje 10 timer tilsammen de siste 2 nettene... Max
åh klementin vil jeg haDet endte med bare en klementin så langt, for jeg mistet litt matlysten når jeg skulle begynne å tenke på hva jeg skulle lage, hadde jo ikke lyst å lage noe...
Jeg spiser aller hest kveldmsat mannen lager...
omtrent som herBurde jeg og...
Sovet kanskje 10 timer tilsammen de siste 2 nettene... Max