Stat natt til tirsdag 7.11

313 innlegg var lite :p
Tipper hun eeeenda ikke tenker helt klart.
det var da veldig litr

Det med 313 innlegg skrev jeg kl 7 i dag tidlig når jeg sto opp. Kan se ut som den ikke ble postet men bare lagret.. og fulgt med når jeg svarte i denne tråden nå. Festlig... :P

Hva for noe spennende da?
Guttungen spilte skolecup i håndball :) Gøy og spennende :D

Det med 313 innlegg skrev jeg kl 7 i dag tidlig når jeg sto opp. Kan se ut som den ikke ble postet men bare lagret.. og fulgt med når jeg svarte i denne tråden nå. Festlig... :p

313 kl 7 er greit. Nå kl 19 bør vi ha mer. Skal se på det når lille har sovnet.

Cup kan nok være spennende ja

Det med 313 innlegg skrev jeg kl 7 i dag tidlig når jeg sto opp. Kan se ut som den ikke ble postet men bare lagret.. og fulgt med når jeg svarte i denne tråden nå. Festlig... :p

313 kl 7 er greit. Nå kl 19 bør vi ha mer. Skal se på det når lille har sovnet.

Cup kan nok være spennende ja

Og nei. Jeg dobbelt-poster ikke for å få mer innlegg, glapp mobilen og kom borti.... Snik-skravling med lavt lys (savner dark-read-mode fra app!!!) mens jeg legger lille nemlig

Vi skal ha stat kl 22. 23 og 00 for å se hvilken av 24-timers-periodene som stemmer best med dine tall som du vel får en gang på bakrommet i morgen, sant?

Jeg tar i alle fall 22 og evt 23 men håper jeg sover ved 00 så fint om noen andre tar den.

Og jeg regner pr idag med 0015 når jeg gir stat utoer kvelden tenker jeg.

4200 innlegg skrevet, og 87 stykker på de siste 10 minuttene er ganske brukbart tempo. I den farten trenger vi 2,5 timer for å komme i mål så jeg anser det som mulig.

Vi trenger 21 tråder til, men det er i alle fall mulig med en liten dugnad pluss at Tamara skulle legge ut noe

7,4 innlegg i minuttet nå.

Vi har skrevet 4400 innlegg siden kl 0015 og enda er det tre timer igjen

Det er derimot bare en time igjen til 2205, men siden 2205 i går har vi skrevet 4800 innlegg, så vi må knuse til med 700 innlegg på en time da om vi skal klare det på den 24-timers perioden.

Da må tempo opp.

Faktisk trodde jeg å regne fra 0015 var den "worst case", men det er det muligens faktisk ikke...

så kasnkje jeg bør rapportere på alle tre ned mot de ulike slutt-tidene?

Spørs hvilken stat vi ser på

22, altså da har vi en time på oss.
Da er vi i mål med tråder, men trenger 655 innlegg på 1 time, og tempoet er for øyeblikket ca 6 innlegg i minuttet, så...

23, da har vi to timer på oss. Da mangler vi 7 tråder og 885 innlegg, og på to timer er det langt mer overkommelig.

00, da har vi hele tre timer på oss, og manger 16 tråder og 1035 innlegg, og det tror jeg også vi skal kunne klare. Faktisk.

Vi har skrevet 4400 innlegg siden kl 0015 og enda er det tre timer igjen

Det er derimot bare en time igjen til 2205, men siden 2205 i går har vi skrevet 4800 innlegg, så vi må knuse til med 700 innlegg på en time da om vi skal klare det på den 24-timers perioden.

Da må tempo opp.

Faktisk trodde jeg å regne fra 0015 var den "worst case", men det er det muligens faktisk ikke...

så kasnkje jeg bør rapportere på alle tre ned mot de ulike slutt-tidene?
Jeg er med ihvertfall! Ungene sover og kaka jeg tenkte å ta med på jobb imorgen kan faktisk vente til imorgen og heller bli med på torsdag [emoji4]

Back
Topp