Men alt hjelper på og statistikk klarer vi oss litt uten [emoji4]Jeg skravler herfra også, men ikke like fort og utrn status
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men alt hjelper på og statistikk klarer vi oss litt uten [emoji4]Jeg skravler herfra også, men ikke like fort og utrn status
Satser på at de skravler godt i natt [emoji16]Det finnes jo natteravner, spørs bare hvor mye de skravler.
Satser på at de skravler godt i natt [emoji16]
Tror du vi klarer det?1084 innlegg til må vi ha
det klarer vi1084 innlegg til må vi ha
Nei greit å få tatt det meste før 22.30 ihvertfallskader ikke, men jeg tror ikke si skal satse på det
det gjør viTror du vi klarer det?
Tror du vi klarer det?
Vi klarer det !10 i minuttet fortsatt, så under tusen ijen
MEd dette tempoet tar det halvannen time, men klart, dette tempoet holder ikke i halvannen time, men vi HAR bedre tempo i kveld enn i går kveld det er jeg gasnke sikker på, så det er mulig vi kan å dette i havn![]()
Nei greit å få tatt det meste før 22.30 ihvertfall
Vi var jo usikre igår så får krysse fingrene for at det blir sånn idag også [emoji4]10 i minuttet fortsatt, så under tusen ijen
MEd dette tempoet tar det halvannen time, men klart, dette tempoet holder ikke i halvannen time, men vi HAR bedre tempo i kveld enn i går kveld det er jeg gasnke sikker på, så det er mulig vi kan å dette i havn![]()
Vi var jo usikre igår så får krysse fingrene for at det blir sånn idag også [emoji4]
Krysse fingrene for at folk holder seg lenge våkne idag da [emoji4]Spørs litt på hvor fort folk legger seg, men det er mulig
Får se om noe har skjedd på lekeforumet litt da[emoji4] jobbe litt for innleggeneDet er faktisk det ja, og det er ikke så innmari lenge til, bare en time, men holder vi oppe trøkket den timen så er mye gjort
må jo bare ha troenJeg satser på det![]()
ikke krysse fingreKrysse fingrene for at folk holder seg lenge våkne idag da [emoji4]