ikke så langt etter da
Neida, men det var med liten margin vi klarte det i år
Men tempo er hekket bedre i dag enn i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke så langt etter da
Da fortjener du å slappe av etterpå [emoji4]Ikke veldig superengasjert natteravn her i dag... Dessverre.
Lang dag på jobb, henta i bhg, og såvidt hjemom for å hive i meg middag før personalmøte fra 17 og til 19.30.
Kom hjem, og så måtte jeg ta over legging av frøkna, samboer skulle ned i hallen og ordne til internasjonal dag i morgen.
Lage kvelds til storebror, sitte med han noen minutter, frøkna kom ut igjen nå i sted, fikk ikke sove. Måtte ligge litt med henne og synge litt.
Nå ute hos storebror igjen, nå skal jeg legge han.
Og så tror jeg at jeg kollapser i sofaen etterpå uten å orker å skravle....
Jeg har troa på oss [emoji4]154 tråder startet , så minimum der er i mål. om v iklarer 100 til på kvelden kan muligns bli litt drøyt
og vi mangler presis 1300 innlegg ettersom 4200 er skrevet, altså 20 minutter etter at i hadde 4200 i går
jo men ikke alleMange jobber jo faktisk
Vi får kjøre på å prøveNeida, men det var med liten margin vi klarte det i år
Men tempo er hekket bedre i dag enn i går
Det er det selvsagt of lurer på hvordan vi skal klare super skravledag men gir ikke opp så lettlitt kjipt
det har jeg ogspJeg har troa på oss [emoji4]
lurer på det jeg ogsåDet er det selvsagt of lurer på hvordan vi skal klare super skravledag men gir ikke opp så lett
Ja det er nok lurt. Håper noen andre tar over daMed begge dere ute av natteravl-innsatsen tror jeg vil skal forsøke å få det meste i havn før leggetid. Det kan holde hardt
Håper hun sovner fort igjen da [emoji4]Nå våkna lillemor her så da må jeg forlate pc og statistikk litt
Men om man mobiliserer mange så kanskje det gårlurer på det jeg også
må jo prøveMen om man mobiliserer mange så kanskje det går
Mobilisering er nok litt viktigMen om man mobiliserer mange så kanskje det går
må jo prøve
Jeg skravler herfra også, men ikke like fort og utrn statusHåper hun sovner fort igjen da [emoji4]
Det finnes jo natteravner, spørs bare hvor mye de skravler.Ja det er nok lurt. Håper noen andre tar over da
det gjør viGjør det vi kan
Det må vi jo ihvertfall [emoji4]må jo prøve
gir ikke opp så lettDet må vi jo ihvertfall [emoji4]