Stat natt til mandag 13.11

Jeg er iallefall på jobb [emoji13]

Sniker litt de siste min. Er i grunnen ganske tom i hodet, har ikke hatt pause i dag... Så sånn sett har jeg ikke så dårlig samvittighet for å slappe av litt nå de siste 15 min av arbeidsdagen

Da fortjener du en hvil[emoji1]

Litt oppi her ligger ulike statusoppdateringer, med tid, fra fredag. Vi må et godt stykke over fredag Jeg tok bare med frem til 20, kan evt ta mer senere i kveld.

Her er den pr nåupload_2017-11-13_15-35-31.png

og for ti min siden

upload_2017-11-13_15-35-1.png

Det ligger på 4-5 innlegg i minuttet i snitt, det har det gjort de siste timene. Det er ikke 10 000 fart over det, men vi ligger litt forran fredag i alle fall mener jeg, da hadde vi ca 2700 kl 15

Så MYE forran er vi ikke.

Jeg har logget av jobb og blir nok gasnke fraværende noen timer,nå skal jeg sørge for middag, hente jentene, lekser, lek, stelling og legging av tre barn og litt forpleiing av mannen (men han klarer seg ganske greit selv nå, bare bidrar ikke med noe) og så er det full fres i kveld. Om jeg ikke skal prøve åjobbe litt som kompensasjon for den noe mangelfulle dagen min i dag da, men vi får se. Mer gøy å skavle :)

Litt oppi her ligger ulike statusoppdateringer, med tid, fra fredag. Vi må et godt stykke over fredag Jeg tok bare med frem til 20, kan evt ta mer senere i kveld.

Her er den pr nåVis vedlegget 236248

og for ti min siden

Vis vedlegget 236247

Det ligger på 4-5 innlegg i minuttet i snitt, det har det gjort de siste timene. Det er ikke 10 000 fart over det, men vi ligger litt forran fredag i alle fall mener jeg, da hadde vi ca 2700 kl 15

4-5 i minuttet kan nesten en klare alene....[emoji849] veldig stille?!

4-5 i minuttet kan nesten en klare alene....[emoji849] veldig stille?!

Tja, jeg har vel erfart at en aktiv skavler på kvelden kan pushe det 1,noe i minuttet ca, 4,5 innlegg på et minutt, 40-50 på 10 minutter, det står ingen for alene. Men det er egentlig rolig ja, helt vanlig rolig egentlig. det ligger vel kanskje mer på 3-4 til vanlig så litt mer er det i dag, tror jeg kanskje, men ikke mye nei.

Men det er fritt frem å gire opp for dem som har tid og mulighet og lyst :)

Men du, kveldene har liksom lagt på 6-10 den siste uka, så dagtid på 4-5 er ikke egentlig så stille ;)

Vis vedlegget 236236
Vis vedlegget 236237
Vis vedlegget 236238
Vis vedlegget 236239
Vis vedlegget 236240

Dette var fredag.

Vi må over fredag i dag, godt over, men her har vi altså litt oppdateringer ra tiden mellom nå og 20 på fredag og vi bør hest ligge godt over 3963 kl 20 i dag altså. For selv om vi ikke når 10 000 så skal vi helst nå en del for å kompenser efor søndagen i alle fall ;)

Og uansett ha det gøy. gøy er viktigst

Status nå kl 14 til sammenligning med noe av det fra fredag

Vis vedlegget 236241
får skravle på

Her er den pr nåVis vedlegget 236248

og for ti min siden

Vis vedlegget 236247

men litt foran

Tja, jeg har vel erfart at en aktiv skavler på kvelden kan pushe det 1,noe i minuttet ca, 4,5 innlegg på et minutt, 40-50 på 10 minutter, det står ingen for alene. Men det er egentlig rolig ja, helt vanlig rolig egentlig. det ligger vel kanskje mer på 3-4 til vanlig så litt mer er det i dag, tror jeg kanskje, men ikke mye nei.

Men det er fritt frem å gire opp for dem som har tid og mulighet og lyst :)

Jeg slenger inn innlegg så ofte jeg kan[emoji1]

Back
Topp