Håper du har rett i det.
Her går det unna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her går det unna![]()
Det tror jeg er bedre enn de andre dagene?3085 innlegg nå
103 tråder
Nja, er ikke så sikker på det.Det tror jeg er bedre enn de andre dagene?
Fordel ved nettleser. Viser tider.Nja, er ikke så sikker på det.
Fant ut nå at det lønner seg å skrive klslett i disse innleggene hvor vi skriver antall innlegg. Mye lettere å klare å se gårdagens tall. Så slipper jeg bruke tid på å telle meg bakover [emoji23][emoji13]
uff da3443 innlegg hadde vi for 21 timer siden. Det er ca 400 innlegg på 4 timer... I den perioden folk er opptatt...
Tror vi ligger bak gårdagen gitt..
Not good3443 innlegg hadde vi for 21 timer siden. Det er ca 400 innlegg på 4 timer... I den perioden folk er opptatt...
Tror vi ligger bak gårdagen gitt..
bra vi ligger foran på innlegg88 innlegg foran det vi hadde for 23 timer siden
Ligger 3 tråder bak
Ja, men ikke så mye. Og så er det jo enda en time igjen til samme tid i går. Må opp ganske mye med tempoet for å klare 10 000...bra vi ligger foran på innlegg
det må viJa, men ikke så mye. Og så er det jo enda en time igjen til samme tid i går. Må opp ganske mye med tempoet for å klare 10 000...
Godt.88 innlegg foran det vi hadde for 23 timer siden
Ligger 3 tråder bak
Er nok innleggene vi må jobbe med.Godt.
Tre tråder tar vi lett
Jeg skal uansett lage minst to ;-)
Men huske at vi skal ha en dag med 250 tråder også daEr nok innleggene vi må jobbe med.
Jepp. Og den kunne vi også godt ha fått snart... Kvelden for det i dag kanskke?Men huske at vi skal ha en dag med 250 tråder også da
Prøve!Jepp. Og den kunne vi også godt ha fått snart... Kvelden for det i dag kanskke?