Her er stat 00.15 ca
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp. Ikke så mange heller i grunnen...Kjapp hoderegning tilsier at vi trolig mangler noen da
Ja det må vi verkligenVi får skravle litt i dag da![]()
Jeg er hjemme med småpjusk frøken i dag også, men kan naturlig nok ikke sitte hele dagen...Ja det må vi verkligenHoppas andra er med
Ja eg skall prøva selv och gå in till iblandJeg er hjemme med småpjusk frøken i dag også, men kan naturlig nok ikke sitte hele dagen...
Men nå har vi blitt enige om filmtid på morran, så kan sikkert snike inn noe da [emoji6]
Mannen tok sykt barn her så jeg er ikke hjemme likevel.Jeg er hjemme med småpjusk frøken i dag også, men kan naturlig nok ikke sitte hele dagen...
Men nå har vi blitt enige om filmtid på morran, så kan sikkert snike inn noe da [emoji6]
Litt merVi får skravle litt i dag da![]()
Nå klokken ti har vi i alle fall 973 innlegg og 30 tråder
Ideelt skulle vi lagt en plan for super-dagene...
Men hvilken dag kunne passet best til det?Nå klokken ti har vi i alle fall 973 innlegg og 30 tråder
burde vel detNå klokken ti har vi i alle fall 973 innlegg og 30 tråder
Greit han kunne da [emoji4]Mannen tok sykt barn her så jeg er ikke hjemme likevel.
Nei. Egentlig bare i dag og mandag? For helga går det neppe?Er jo ikke så mange dager igjen?[emoji4]
Ja. Greit siden jeg har mye å gjøre.Greit han kunne da [emoji4]
Min kunne ikke i dag
Laget en tråd på det jeg.Men hvilken dag kunne passet best til det?