Okei dere, spennende dager på gang her for jeg begynte å teste for EL igår. Jeg ble ferdig med mensen/spotting på lørdag. Har som nevnt tidligere hatt en veldig rar mensen med mindre blod og smerter enn vanlig, og har i dagene etter kjent på mensensymptomer - ETTER mensen. Aldri skjedd før
Drømte igår natt at jeg fikk positiv test, veldig virkelighetsnær drøm. Ble derfor litt overrasket da jeg idag, på CD9 (!) fikk positiv eggløsningstest. Den igår var sterk til å være CD8 også, men på mer utvannet urin enn den idag ble tatt på. Er sulten som en HEST, fikk kommentarer på jobb fordi jeg har spist så mye idag, var kvalm igårkveld og har hatt stikkinger, strekkinger og murringer i livmorsområdet de siste to dagene
Legger ved EL-testene fra forrige syklus + de to jeg har tatt denne syklusen… Den idag ble forresten positiv med en gang, lenge før det hadde gått 3 minutter…
Kan det være?! Tørr ikke å ta g-test nå egentlig i tilfelle jeg blir skuffet men har en følelse på at jeg kan være en av de som har hatt «mensen» rundt IKM og fortsatt er gravid? Tappen er høy, hard og lukket, det rimer vel heller ikke med positiv EL-test som forrige syklus kom 24 timer før EL.
Vis vedlegget 364678