Startpakker?

RosaFuggel

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Har du hentet deg ut gratispakkene vi blir tilbudt?

Jeg har fra kiwi (den er utgått, men fler butikker har igjen, så jeg fikk 2 ;) )
Apotek1 og Rema1000.

Må si jeg likte apotek1 sin best, var masse flott oppi! Så nå har jeg vareprøver i massevis, uten å ha brukt ei krone :)

Jeg har fått akkurat det samme som deg! Veldig greit å få prøve litt forskjellig av oljer og slikt før vi trenger å kjøpe. Vi aner jo ikke hva vi vil bruke. Og generelt topp med gratis ting;)

Jepp, jeg har også hentet ut de gratispakkene! Helt supert med litt prøver i denne jungelen av produkter :D

Jepp, har hentet dem :) Gjorde det med storesøster og, var mer fornøyd med innholdet da, men skal ikke klage på gratisting ;)

Jeg tok bare rema1000 sin denne gangen og mest pga den praktiske baggen man får. Fin å pakke uteklær i når vi skal bort :)

Jeg har hentet ut alle 3. Fikk med 2 fra kiwi da... Og kunne fått fler om jeg ville siden de skulle slutte med demm

Er det bare å møte opp og spørre om å få? Feks på kiwi? Eller må man ha ned en lapp eller noe?

Er det bare å møte opp og spørre om å få? Feks på kiwi? Eller må man ha ned en lapp eller noe?
Opprinnelig måtte du melde deg inn i Liberoklubben, få lapp i posten og så dra på kiwi. De har slutta med avtalen, men siden en del butikker har pakker stående, kan man jo spørre? :) apotek1 og rema bestilte jeg bare på nettet og fikk kvittering på mail, og så henta jeg ut.

Opprinnelig måtte du melde deg inn i Liberoklubben, få lapp i posten og så dra på kiwi. De har slutta med avtalen, men siden en del butikker har pakker stående, kan man jo spørre? :) apotek1 og rema bestilte jeg bare på nettet og fikk kvittering på mail, og så henta jeg ut.

Hva var i apotek1 pakken?

Hva var i apotek1 pakken?
*Libero touch-bleiepakke, 5+9 bleier
*Avent 125ml tåteflaske
*1 pk tørre engangskluter(100 stk)
*mam 130 ml antikolikkflaske + smokk
*Avent smokk
*1 pk babywipes u parfyme 72 stk
*Avent ammeinnlegg 2 stk
*Bepanthen salve 3.5 gr
*Blenda sensitive vaskemiddel 1 vask
*Attends soft truseinnlegg 2 stk
*2 mnd gavekort på viaplay

+ en del infoblader og hefter

*Libero touch-bleiepakke, 5+9 bleier
*Avent 125ml tåteflaske
*1 pk tørre engangskluter(100 stk)
*mam 130 ml antikolikkflaske + smokk
*Avent smokk
*1 pk babywipes u parfyme 72 stk
*Avent ammeinnlegg 2 stk
*Bepanthen salve 3.5 gr
*Blenda sensitive vaskemiddel 1 vask
*Attends soft truseinnlegg 2 stk
*2 mnd gavekort på viaplay

+ en del infoblader og hefter

OK, det var jo en super pakke!!!

Tenkte bare å opplyse om at det ikke anbefales å bruke oljer i vannet/håret/huden, eller kjemikalier generelt på babyer (våtservietter, kremer, vaskepulver osv). Her er en liten artikkel i bladet BAM om nettopp dette :)

506830bc8aef33c4ebf78dd4ccc165da.jpg

Jeg har henta Apotek1 og skal hente Rema 1000 sin denne uken. Tenkte kanskje jeg stikker innom Kiwi og hører om de har flere igjen der og. Er veldig fornøyd med Apotek1 sin hvertfall :)

Back
Topp