Her i kommunnen gjør man ikke det.
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hvis foreldrene han gikk med på det så hadde jo alt vært greit. Men det vil de ikke, selv om de har nok av penger.Vil bare gjøre deg oppmerksom på at hvis dere kjøper noe sammen, hva nå enn det er (bil, hus ect.) så vil det bli tatt pant i dette siden han har inkassogjeld. Ville ikke kjøpt noe med han før han har betalt ned gjelda si. Bedre at foreldrene hans heller kausjonerer på et lån som han kan betale ned inkassogjelda si med i stede.
Ja, jeg følger med på leiemarkedet hele tiden, men det er så dyrt! Byen vi bor i er en studentby, så alle leiligheter med to soverom blir leid ut til høy pris, for da leier de gjerne ut til to studenter.Kanskje følge tett med på leiemarkedet om det kommer en større leilighet til en ok pris? Så får dere større plass, men samtidig kan dere vente litt lenger til han har nedbetalt mer gjeld før dere finner dere et sted dere kan kjøpe?
Stusser litt på det du skriver her jegBilen er min og gjelda er hans. Eller det vil si, billånet står i mitt navn. Og det er uaktuelt å selge den, for jeg vil ha en trygg bil når jeg skal ha barn. Jeg føler jeg har god nok økonomi til både betjene billånet og å spare i BSU.
Jeg har ikke tenkt å hjelpe han med å betale gjelda, den er hans alene. Det hadde kanskje vært annerledes hvis vi var gift. Hvis jeg betaler på hans gjeld og han plutselig går fra meg, har jeg tapt både kjæresten og pengene.
Det er snakk om to forskjellige bilerStusser litt på det du skriver her jegDu sier at bilen er din, og lånet står i ditt navn. Men du vil ikke selge bilen og betale ut lånet for du er redd for å skulle bli sittende med gjelden hans om han går fra deg.
Om han går fra deg nå da...? Om lånet står i ditt navn så sitter du jo uansett igjen med gjelden.. OG betalingsanmerkningen...?
Tror da heller jeg uansett ville solgt, betalt ut lånet, og kjøp en ny bil der han tar opp lånet. Så har du ikke den bekymringen lenger..
Ville nok ikke kjøpt noe sammen før dette er ute av verden uansett hva du velger å gjøre.