starter tidlig!

Fru Monna

Forelsket i forumet
Med en gang jeg ble gravid begynte jeg å tenke på barnenavn. Er det noen andre også som lar tankene gå den veien?

Vi hadde gutte- og jentenavn klare før forrige fødsel.. Det ble da jente, så da er fortsatt guttenavnet klart! [:)] Mangler jentenavn.. Så vi får se! Har snakka om det jah.. [;)]

Vi har begynt å tenke, og foreløpig er vi enige om Elias og Lilly. LITT usikker på Elias, men tror Lilly er i boks! <3

Vi har begynt å tenkt og diskutert det [:)] Jeg har navna klar, men har ikke fått gubben helt på gli ennå. Får vell vente til vi får vite om det blir gutt eller jente [:)]

Har muligens et guttenavn klart. 

Eg og søster er kalt opp på forbokstav etter mams og paps. Har veldig lyst til at eg og husbond skal kalle våre barn opp på samme måte. Har jentenavn klare, men sliter litt med guttenavn.

Men sjølvsagt må me jo sjå om navnene passer når lille knøtt kjem ut!

Har tenkt på navn leenge jeg, har flere på lista men håper på at det blir Matheo eller Felix om det blir gutt og Mille om det blir jente. [:D]

Vi har også navn klare. Har hatt det siste året bra å ha noe å snakke om:)
Philip om det blir gutt, og Caroline eller Pernille om det blir jente..

Er jo en stund til vi får vite hva det blir ...

Jeg også har tenkt på Felix [;)] blant andre: Valentin, Benjamin
Jente: Fiona, Bella, Serephinea, Alva, Petunia, Lotta[:D][:D][:D][:D] Jentenavn er sååå enkle.. verre med guttenavn...
Meen ingenting er bestemt da..

Jente navnet for oss var veeldig enkelt. Begge farmødrene våre heter Jorunn, å da ble det Jorunn Amalie [:)]
Og vi har veldig lyst til å kalle opp gutten etter morfedrene våre, de har samme navn de også [8D] Men Leif er ikke akkurat noe pent navn, syns vi [;)] Noen som har forslag forresten? [:)]

ORIGINAL: Savira

Vi har begynt å tenke, og foreløpig er vi enige om Elias og Lilly. LITT usikker på Elias, men tror Lilly er i boks! <3

Lilly er sååååå fint :) Men pusen min heter Lily så jeg kan jo ikke bruke det på ungen min da.... :p Angret et lite sekund på at jeg hadde brukt navnet på katten ja... :p

Back
Topp