Starter ny tråd!!!

mamma_86

Elsker forumet
Så det var veldig mage tråder til meg her.... SÅ koselig at dere har tenkt på meg ens jeg har vært innlagt!

Jeg er nå hjemme på perm til imorra! DEILIG!!!! Ble innlagt igjen den 30 fordi jenta mi ikke hadde lagt på seg på 10 dager og jeg hadde veldig mye protein, ellers var alt greit. Slipper og være helt sengeliggende, kan bevege meg så mye jeg vil. Legen sa når jeg kom inn at de hadde tatt den lille hvis jeg hadde vært i uke 34, så jeg tror nå at min lille jente kommer neste uke. I midten av uka skal de sjekke vekta igjen. Er spent på om hun har lagt på seg mye de 10 dagene som da har gått. Har vært nede og sett på nyfødtavdelingen. Og de hadde fått beskjed om at jeg kom dit den 15... Så ja, blir nok mamma til lørdag... 6 uker før tiden.... Hun blir tatt med keisersnitt fordi hun er så liten. Veier mellom 1200-1300 gram, normalt nå ca 2100gram....

Ønsker deg lykke til[:D]

Det var godt å høre fra deg igjen!!! Håper alt går bra. Det høres ut som du tar det med fatning, vet ikke om jeg hadde gjort det. Kos deg hjemme nå, og lykke til!!!

Lykke til[:D]

Ønsker deg kjempe masse lykke til.. [:)]

trodde du hadde fått jenten din jeg siden du ikke hadde vært her på lenge..
og det var bra at du endelig kan bevege deg litt.. [;)]

du får holde meg oppdatert om hvordan det går.. [:)]

Ønsker deg masse lykke til...
Syntes du og jenta di er skikkelig tøffe!!! Dette klarer dere fint sammen!

Koseklem fra meg!

Jeg orker ikke tenke på at hun kan bli tatt til lørdag... Når mamma starter, begynner jeg på noe annet. Orker ikke. Hehe. Blir så rart selvom det også blir deilig. Jeg "tar" det som det kommer... Hehe...

ORIGINAL: alenemamma_86

Blir ikke lett og holde oppdatert når jeg egentlig ligger på sykehuset, men blir hun tatt til lørdag er jeg hjemme igjen noen dager etter, og da kan jeg holde dere oppdatert.. hehe

Vil ønske deg lykke til! Det går som regel helt fint selv om de kommer så tidlig og er små. Men vær forberedt på at dere kanskje må være en stund på sykehuset.
Det er ikke sikkert hun tar puppen med en gang hvis hun er så liten og da må dere bli der til hun gjør det. Skal tenke på dere[;)]

KlemKlem

Jeg kommer hjem etter noen dager, men ikke hun. Så må jeg inn igjen like før hun skal skrives ut, så jeg lærer ansvaret... Og kanskje hun kommer hjem med sonde...

Ok - men du får sikkert lov å være hos henne så mye du vil så da tipper jeg du sikkert blir mest der[:)] Jeg er forøvrig tante til en som ble født 6 uker for tidlig. Det gikk kjempe fint.

Lykke til!

ORIGINAL: alenemor_19

ORIGINAL: alenemamma_86

Blir ikke lett og holde oppdatert når jeg egentlig ligger på sykehuset, men blir hun tatt til lørdag er jeg hjemme igjen noen dager etter, og da kan jeg holde dere oppdatert.. hehe

Du får skaffe deg en "Sladrevenn" da.. en som du kan sende tekstmeldinger til og som kan oppdatere oss her på forumet[;)]

Slenger meg på alle de som håper at alt er bra med deg og vesla[:D]

Jeg må hjem, men må reise fram og tilbake minst annenhver dag... Har problemer med og komme meg dit også... Men det order jeg. Hehe... Hvor lenge måtte den ligge på sykehuset? veit du hvor mye den veide?

hei hei[:)]
ville bare si at jeg ønsker dere lykke til, håper det går bra med dere begge[:)]

kos deg masse nå når du er hjemme da[:)]

klemmer fra meg[:)]

Lykke til med fødselen og den lille!! Håper at alt ordner seg for dere- klemmer fra meg [:D][:D]

ORIGINAL: toveli6

Må bare ønske deg LYKKE TIL da[:D] Kanskje vi blir mamma samtidig.....[8D]

KOZKOZ

hvis de tar henne når nyfødtavdelingen sa de hadde fått beskjed blir det 15... så vi får se... hehe... kan jo hende da. du kan jo få uka før.. hehe... hvis hun ikke blir tatt så fort jeg har hatt ultralyd rundt onsdag.

Kjempemasse lykke te, håpe alt går bra!![;)]

Riktig lykke til![:)]

Back
Topp