Starten på SA?

Ja, den var bare 242... så løpet kjørt her også. Skal ta ny hcg i morgen for å sjekke om den stiger eller er på vei ned. Skal du måle igjen?

Ånei, så trist!! Er helt jævlig!!

Nei, fikk beskjed av klinikken at det ikke var vits å måle noe mer. Følger litt med på strimmeltestene fremover istedenfor.

Okei, men den har jo økt... jeg fikk beskjed at hvis min steg så ble jeg sendt til gyn ‍♀️ Rart d er forskjellig praksis. Har du hatt sa før? Jeg hadde i desember-18. Måtte ha utskrapning da hcg ikke gikk nedover.

Tenkt sånn på deg, hvordan går det?

Hei :-) Så kjekt å høre, har tenkt på deg også! Det går bra med meg. Jeg blør fortsatt litt, på 17 dagen. Håper det gir seg snart. Strimmeltestene er gradvis blitt svakere. Nå kan jeg så vidt skimte strek. Har aldri hatt SA før så vet ikke helt hva som er normalt, men syntes det har tatt rimelig lang tid.

hvordan går det med deg? Tok du en ny HCG?

Ja, siste jeg tok var 536, hadde steget vel 50 fra fredag-mandag. Var på UL idag, de mener det er blighted ovum, så må på utskrapning i morgen

skal bli godt å bli ferdig å på en måte.. jammen d tøffe greier dette!!!

hatt SA kun én gang tidligere, å da ble d også utskrapning fordi hcg steg, men ikke sånn den skulle.

Ja, siste jeg tok var 536, hadde steget vel 50 fra fredag-mandag. Var på UL idag, de mener det er blighted ovum, så må på utskrapning i morgen

skal bli godt å bli ferdig å på en måte.. jammen d tøffe greier dette!!!

hatt SA kun én gang tidligere, å da ble d også utskrapning fordi hcg steg, men ikke sånn den skulle.

Såpass! Det høres skikkelig brutalt ut. Skjønner godt at du vil bli ferdig med det!! Blør du fortsatt, eller har det gitt seg?

Er forferdelig når HCG stiger, for da har man fortsatt et lite håp! Masse lykke til i morgen. Skal tenke på deg!!

jeg håper på et nytt forsøk i november, men tror det tar tid før syklusen min blir normal igjen. Rart egentlig når jeg mistet så tidlig.

Såpass! Det høres skikkelig brutalt ut. Skjønner godt at du vil bli ferdig med det!! Blør du fortsatt, eller har det gitt seg?

Er forferdelig når HCG stiger, for da har man fortsatt et lite håp! Masse lykke til i morgen. Skal tenke på deg!!

jeg håper på et nytt forsøk i november, men tror det tar tid før syklusen min blir normal igjen. Rart egentlig når jeg mistet så tidlig.
Blødningene ble kraftigere noen dager etter jeg sluttet med cyclogest..
takk for det :Heartpink

Back
Topp