Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar med på sykehuset jeg. Det gjorde jeg ikke sist og var veldig opptatt av hva alle sa og mente, men denne gangen er jeg mye tryggere på meg selv merker jeg. Blir sikkert å prøve litt på sykehuset hvis babyen har godt tak på puppenNår tenker dere å stare med smokk?
Er så mye ulike synspunkter på det virker det som (så jeg vil ha litt flere)
Vi tar med på sykehuset. Eldste fikk smokk fra dag 1 tror jeg...
Vi holdt den på plass i munnen til han tok den mener jeg å huske.Dere som har erfaring med dette, hvordan er beste måte på og få dem til og ta smokken? Eller om dere har noen tips?
Fikk beskjed på sykehuset om ikke og gi smokk med første, som jeg angret på. For hun brukte meg som smokk som ga meg en del problemer. Så denne gang håper jeg og få det til![]()
Puttet den bare inn i munnen så var det greit[emoji23]Dere som har erfaring med dette, hvordan er beste måte på og få dem til og ta smokken? Eller om dere har noen tips?
Fikk beskjed på sykehuset om ikke og gi smokk med første, som jeg angret på. For hun brukte meg som smokk som ga meg en del problemer. Så denne gang håper jeg og få det til![]()
Ja, det var kanskje et litt dumt spørsmål, hehe. Men jeg fikk ikke hun første til og ta smokk (før jeg sluttet og amme ved 14 mdn) og innbiller meg at jeg ikke hadde fått så mye sår hvis hun hadde brukt smokk. Men yes, da skal jeg prøve og bare dytte den inn i munnen hennes fra tidlig av denne gangPuttet den bare inn i munnen så var det greit[emoji23]