Ja/nei; hvorfor?
Jeg tenker så lenge vesla går opp i vekt og sover nogenlunde et parr timer i strekk før hun må ammes og ikke forblir sulten (spesielt på natta) så ønsker jeg ikke starte med grøt.
Ville vært interessant å vite hvordan andre tenker rundt det eller hvorfor de tar det valget de gjør, kanskje bli jeg klokere på noe jeg ikke har tenkt på
Håper forresten at det går bra med dere <3
Jeg tenker så lenge vesla går opp i vekt og sover nogenlunde et parr timer i strekk før hun må ammes og ikke forblir sulten (spesielt på natta) så ønsker jeg ikke starte med grøt.
Ville vært interessant å vite hvordan andre tenker rundt det eller hvorfor de tar det valget de gjør, kanskje bli jeg klokere på noe jeg ikke har tenkt på
Håper forresten at det går bra med dere <3

Så jeg bare lurer på hvor «skadelig» delamming egentlig er... Når produksjon plutselig tok et hopp ned til at jeg får ut 50ml tilsammen, mot 150 før. Nå var svigers hos oss en ukes tid og tok over med mating og alt (ikke helt etter min plan, men de bor langt borte og ser henne sjelden). Litt deilig samtidig som jeg følte at det ikke var bruk for meg og puppene mine. Så jeg lurer på om dette kan ha noe med det å gjøre. Kan produksjonen gå så fort ned? Kan psyken påvirke produksjonen så mye? For jeg ammet ikke så mye mindre enn vanlig da de var her..