Starte for seg selv?

Plink

Glad i forumet
Noen av dere som har startet for dere selv? Jeg har så mange ideer som jeg har lyst til å sette til livs, men finner ikke tiden! Jobber hver dag, og når barna er i seng så er det husarbeid resten av kvelden. Og etterhvert som magen blir stor blir jeg også tyngre så energien avtar så snart jeg kommer inn døra etter jobb..

Føler alle ideene strømmer til meg mens jeg sitter på jobb, men det er jo feil å jobbe med egne ting når jeg får betalt for å jobbe for andre..!

Dere som jobber selvstendig; hva jobber dere med? Og hvordan gikk dere fram? Vurderer å kanskje sette igang med noe når permisjonen starter...

hva ønsker du og jobbe med da? litt nyskerig.. hehe her driver vi gård med dyr og gubben har odel så her blei det bare sånn på en måte hehe

hva ønsker du og jobbe med da? litt nyskerig.. hehe her driver vi gård med dyr og gubben har odel så her blei det bare sånn på en måte hehe

Jeg er også nysgjerrig ;) Her har jeg odel og veldig lyst å starte med noe minigris og litt spesielle dyr :) Men enn så lenge tar barna all tid :)

Det kan jo ta så mye tid du vil. Les på nettet, Google kommer med masse bra om å drive eget foretak (enkeltpersonsforetak her). Er frisør og jobber på eget firma når jeg har tid. På sykehjem. Du trenger en som kan hjelpe deg med regnskap, men dette er ikke vanskelig. Les masse, så er det ikke skummelt i det hele tatt! Kan jo gå ned i stilling i den jobben du har? Jeg jobber 80% hos arbeidsgiver og 20% for meg selv! Lykke til! Bare å sette i gang! !

Back
Topp