Starte egen nettbutikk

Stinoa

Gift med forumet
Heihei, no har eg bestemt meg for å starte nettbutikk for barn, med GUTTER som hovedmål ettersom eg syns det e grusomt dårlig utvalg rundtom[:'(]

Lengre nede på siden vil du kunne se ett litt av utvalget[:D]

er ikke i det kreative hjørnet, men vil ønske deg lykke til[:)] Høres veldig bra ut, litt stort fokus på jenter i de fleste butikkene ja

ORIGINAL: Stinoa

Heihei, no har eg bestemt meg for å starte nettbutikk for barn, med GUTTER som hovedmål ettersom eg syns det e grusomt dårlig utvalg rundtom[:'(]
Men eg trenger hjelp til NAVN.. om noen er i det kreative hjørnet, så tar eg imot forslag med ett stort TAKK[:D]

gleder meg til å handle noen tøffe klær for Erik hos deg [:D] , navn er veeeldig vanskelig å finne på , men ønsker deg masse lykke til :D

Neimen i alle dager,skal du?? [:D]
Spennende!!! Navn kan jeg desverre ikke hjelpe deg med,er såå lite oppfinnsom!

Lykke til snuppa!! [:D]

Haha, så rart, det satt jeg nemlig og tenkte på om jeg sku prøve meg på i går [:D][:D] så spennende a [;)] skal tenke litt på det med navn og se om jeg kommer på noe [:D]

Du må ta med litt jenteklær også ja[:)]

Ikke at jeg har noen tips til navn, men en liten ide kan jo være å bruke noe av navnet til Alexander og navnet ditt. Da er det jo veldig personlig. Gleder meg til å se siden din så kan jeg også bestille klær[:)]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Du må ta med litt jenteklær også ja[:)]

Ikke at jeg har noen tips til navn, men en liten ide kan jo være å bruke noe av navnet til Alexander og navnet ditt. Da er det jo veldig personlig. Gleder meg til å se siden din så kan jeg også bestille klær[:)]

Signerer janpanmarsipan[:)]

Alexander&Stine

el

Stine&Alexander

Skal tenke på navn for deg ;)

Eg blir å ta både jente og gutteklær[:D]
Navnet endte på Shentz, så visst eg en gang får tid til å lage egne klær med tiden, vil det bli merket mitt[:)]
Shentz har vært ett "kallenavn" i flere år, så eg tror ikkje mangen har hørt ordet før[8D]

Kan vel og legge til at eg begynner i det "små" og bygger meg opp etterhvert, så eg ikkje går på DEN smellen, med en gang[:D]
Tenkte eg sku legge ut ett par bilder av ka som blir solgt[:)]

Hvordan gjør du det, Stinoa??

ORIGINAL: MariSafari

Registrere meg i brønnøysundsregisteret og hos NAV, bestiller klær, lager nettside og walla[:D]

Registrere meg i brønnøysundsregisteret og hos NAV, bestiller klær, lager nettside og walla[:D]

Jammen, hvor bestiller du klær da? Fra andre butikker og så videreselger du? Eller direkte fra en leverandør? Hehe. Jeg ble skikkelig gira selv. [;)]

Jammen, hvor bestiller du klær da? Fra andre butikker og så videreselger du? Eller direkte fra en leverandør? Hehe. Jeg ble skikkelig gira selv. [;)]

Leverandører/grossister

sheboy [8D] SHeBoY

hva Synes du om navnet ? omfatter begga kjønna gutt og jente liksom

Ønsker deg lykke til[:D]

lykke te[;)]

Lykke til Stine!!

Syns at du fortjene masse hell og lykke!

*Blåser lykkestøv på deg*

Back
Topp