Starbucks

anahen

Gift med forumet
Nå har det kommet Starbucks iskaffe i butikkene!!

Den smaker RÅGODT!!

Løp og kjøp!![:D]

Kine snakket varmt om den, men jeg prøver å ikke få lyst på nye ting, siden jeg burde gå litt ned i vekt!! Alt jeg ikke har smakt før = liker ikke i hodet mitt nå somdet har kommet så mange nye tingjeg har lyst til å prøve!! Men Være motarbeider meg!! Hver gang jeg har pklaner om å gå ut er det kaldt, de dagene i har avtaler er det deilig tur vær...

Starbuckskaffen er god ja [:)] Men jeg synes igrunn den var i dyreste laget.. Selv med 30 % introduksjonstilbud på meny [&:]

Hehe sitter og drikker den as we speak[8D]

ORIGINAL: FlaksiMummy

Starbuckskaffen er god ja [:)] Men jeg synes igrunn den var i dyreste laget.. Selv med 30 % introduksjonstilbud på meny [&:]

19,-?
Synes det er billig jeg, skal man ha en latte på kafè er det 35,-[;)]

Anahen, når vi skal på trille tur, DA skal jeg prøve en[;)]

ORIGINAL: marihøna30

Anahen, når vi skal på trille tur, DA skal jeg prøve en[;)]

JA[:D]

ORIGINAL: anahen

ORIGINAL: FlaksiMummy

19,-?
Synes det er billig jeg, skal man ha en latte på kafè er det 35,-[;)]

Den kosta over 20 her.. og jeg synes ikke den kan sammenlignes med en latte på kafè :) Iskaffen til tine koster jo bare 12-15kr, og jeg synes igrunn den er ganske god også [:)]

Jeg stemmer for at de får starbucks utsalg masse steder i Norge!! Er alltid på starbucks når jeg er i nærheten av en i utlandet,de har dritgod kaffe [:)]

Skal jaggu prøve den iskaffen en gang [:)]

ORIGINAL: MilliVanilli

Alle butikker? Vi har ikke Meny![:'(]

Rimi, Rema og de andre har den også[:)] Står sammen med iskaffen i kjøleskapene.

Den skal jeg prøve![:D]

Da har jeg vært å shoppa Starbucks iskaffe også... mmmmh.. Prøvde først mocha latte'n .. Den var elskbar den Håper latte'n er like goood!!

ELSKER iskaffe, så den må jeg prøve!!!!

Back
Topp