inamaria
Elsker forumet
ORIGINAL: Dollysmurfen
ORIGINAL: inamaria
hvis dette dreier seg om de boksene man får kjøpr på 7-eleven så syns jeg det blir feil å sette starbucks navnet på dem når det er arla i norge som har produsert dem. [8D]
for meg er ikke starbucks norsk, så det skal heller ikke lages med norske ingredienser [8D]
McDonalds burgeren hadde jeg heller ikke sett på som McDonalds burger dersom de hadde brukt norvegia ost på den [8D]
Øøøhm. MacDonalds her i Norge lager maten av norske råvarer! [;)]
ja, det var ikke det jeg sa [8D] jeg vet jo det etter utallige reklamer med den j*vla bonden som driver å prater og skreller poteter [8D]
jeg sa at mcdonaldsburgeren ikke hadde vært mcdonaldsburger med norvegiaost [8D] må være cheddar.
hadde de brukt norvegiaost hadde de gjort burgeren mer norsk enn nødvendig.
smakstilsetninger som brukes i kaffe smaker helt annerledes her enn i andre land spør du meg, men nå er det jo mange kjeder som importerer da, så det er lov å håpe. samme er det med melk også, men jeg syns godt de kan bruke tine melk altså, for stort sett smaker melk ekkelt i utlandet [8D]
foresten så må jeg bare si at jeg egentlig driter i hvordan og hvor de lager den, for jeg drikker ikke veldig mye kaffe akkurat [8D][8D] kjøpte en for å smake, og så den var laget av arla [8D] igrunn var den egentlig god, men aaaalt for lite sukker for ei som ikke er glad i kaffe [8D]