Starbucks til Norge

ORIGINAL: Dollysmurfen

ORIGINAL: inamaria

hvis dette dreier seg om de boksene man får kjøpr på 7-eleven så syns jeg det blir feil å sette starbucks navnet på dem når det er arla i norge som har produsert dem. [8D]

for meg er ikke starbucks norsk, så det skal heller ikke lages med norske ingredienser [8D]
McDonalds burgeren hadde jeg heller ikke sett på som McDonalds burger dersom de hadde brukt norvegia ost på den [8D]

Øøøhm. MacDonalds her i Norge lager maten av norske råvarer! [;)]

ja, det var ikke det jeg sa [8D] jeg vet jo det etter utallige reklamer med den j*vla bonden som driver å prater og skreller poteter [8D]

jeg sa at mcdonaldsburgeren ikke hadde vært mcdonaldsburger med norvegiaost [8D] må være cheddar.
hadde de brukt norvegiaost hadde de gjort burgeren mer norsk enn nødvendig.

smakstilsetninger som brukes i kaffe smaker helt annerledes her enn i andre land spør du meg, men nå er det jo mange kjeder som importerer da, så det er lov å håpe. samme er det med melk også, men jeg syns godt de kan bruke tine melk altså, for stort sett smaker melk ekkelt i utlandet [8D]

foresten så må jeg bare si at jeg egentlig driter i hvordan og hvor de lager den, for jeg drikker ikke veldig mye kaffe akkurat [8D][8D] kjøpte en for å smake, og så den var laget av arla [8D] igrunn var den egentlig god, men aaaalt for lite sukker for ei som ikke er glad i kaffe [8D]

hvis dette dreier seg om de boksene man får kjøpr på 7-eleven så syns jeg det blir feil å sette starbucks navnet på dem når det er arla i norge som har produsert dem. [8D]

for meg er ikke starbucks norsk, så det skal heller ikke lages med norske ingredienser [8D]
McDonalds burgeren hadde jeg heller ikke sett på som McDonalds burger dersom de hadde brukt norvegia ost på den [8D]

ja, det var ikke det jeg sa [8D] jeg vet jo det etter utallige reklamer med den j*vla bonden som driver å prater og skreller poteter
[8D]

jeg sa at mcdonaldsburgeren ikke hadde vært mcdonaldsburger med norvegiaost [8D] må være cheddar.
hadde de brukt norvegiaost hadde de gjort burgeren mer norsk enn nødvendig
smakstilsetninger som brukes i kaffe smaker helt annerledes her enn i andre land spør du meg, men nå er det jo mange kjeder som importerer da, så det er lov å håpe. samme er det med melk også, men jeg syns godt de kan bruke tine melk altså, for stort sett
smaker melk ekkelt i utlandet [8D]

Hehe... Kan garantere deg at kaffeen kommer til å smake likt I Norge da vi importerer ALT av siruper/ baser o.l
Må tom bruke filtrert vann I frappuccinoen sånn at den smaker likt overalt:-)

ORIGINAL: alltidlente

ja, det var ikke det jeg sa [8D] jeg vet jo det etter utallige reklamer med den j*vla bonden som driver å prater og skreller poteter
[8D]

hadde de brukt norvegiaost hadde de gjort burgeren mer norsk enn nødvendig
smakstilsetninger som brukes i kaffe smaker helt annerledes her enn i andre land spør du meg, men nå er det jo mange kjeder som importerer da, så det er lov å håpe. samme er det med melk også, men jeg syns godt de kan bruke tine melk altså, for stort sett
smaker melk ekkelt i utlandet [8D]

Hehe... Kan garantere deg at kaffeen kommer til å smake likt I Norge da vi importerer ALT av siruper/ baser o.l
Må tom bruke filtrert vann I frappuccinoen sånn at den smaker likt overalt:-)

Ja, jeg tipper det kommer til å smake VELDIG likt! På samme måte som jeg syns McDonalds her i Tyskland og i Norge smaker likt. Bare prisene er omtrent DOBBELT.. Det er derfor jeg er spent på de norske starbucks-prisene!

ORIGINAL: Søta!

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

ORIGINAL: alltidlente

[8D]Er Ilke første gangen det er snakk om det- hper det Stemmer denne gangen da[:D]
Men Kaffen blir nok Ikke billig[:)]

Joda, jeg har jo selv kjøpt to så det stemmer nok[:)]

Det var vel iskaffe? Snakker ikke HI om vanlig kaffe?

Iskaffen får du i tre typer på butikken nå.  Men Starbucks kaffebarer kommer til å ha alt av kaffe [:D]

ORIGINAL: forvirretmor

E N D E L I G!!!!! Jeg har sååååååååååååååååå lyst på frappuchino!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Huffda.[8D]
Jillian Miachels sier at en latte om dagen tilsvarer 19 kg i året. Think about that! [:D]
hjeeeelp! hehe. men da lurer jeg på, hvis man bruker lettmelk og espresso, ikkeno sirup eller sukker, blir det 19 kilo av det også?? hehe. for det er jo bare kaffe og melk. begge deler innbiller jeg meg er ganske bra jeg;D liker å tro det iallefall

Back
Topp