Stapp mett

Happy93

Blir kjent med forumet
Har kjent på det noen dager nå, spiser mye mindre enn jeg pleier, går ifra å være kjempe sulten til stapp mett.

Er 7+5 i dag, og lurer på om det er vanlig og om noen har noen tips til mat som er lett å få ned uten å bli så mett.
 
Jeg kjenner også jeg blir raskt mett og er sjeldnere sulten. Synes yogurt og bær går bra :)
 
Hehe, nei jeg er så glad i mat til vanlig, men nå orker jeg sikkert bare halvparten enn jeg kunne spist før. Pluss at jeg er sulten hele tiden :p så blir ofte og lite mat :)

Heldig:D har ligget i sengen og følt at magen skal sprikke siden frokost o_O spiser halvparten av det jeg pleide, og er mett hele dagen :wideyed:
 
Ofte og lite, eneste som fungerer for meg uten å bli dårlig:rolleyes:
 
Takk for tips, skal prøve meg på å spise mindre så kanskje jeg får i meg mat oftere :D
 
Samme her!! Er kvalm, samtidig kjempesulten! Laget mat og er mett omtrent før jeg har starta å spise:hilarious:
 
Her går det også i mindre porsjoner. Spiser jeg for mye kaster jeg det raskere opp og er mye mer «stinn». Syns en del mat er god når jeg spiser, men med engang jeg er ferdig er det liksom ikke så godt lengre. Egentlig ingenting som frister.
Ferske lyse rundstykker med smør, eller ristet brød er godt, men klarer ikke mye av det heller.
 
Samme her, merkelig når jeg pleier å spise ofte. Kjenner at mat smaker anderledes eller ingenting også..
 
Har det som deg, men jeg spiser like mye eller mer enn jeg pleier!
Er ekstremt stappmett lenge etterpå, skjønner ikke hvorfor jeg ikke gir meg før.
Angrer som en helt hver bidige gang!
 
Ganske vanlig, Er ikke plass til like mye inni der:p
 
Back
Topp