Stansie

E.R.A.

Gift med forumet
Hvor leste du om det ang profiler?? Fant ingenting på generell.

Huff ok. takk. Syns det er såå leit å slette profilen. Får vel ikke bruke det niket igjen. SKulle vært sånt at innleggene blir slettetet helt etter en bestemt periode.

Hva har skjedd? Man er vekke en halv dag, og så er det drama.. [8|]

Hm.. tror jeg må undersøke hva dette dreier seg om. Om ikke noen tilfeldigvis føler for å forklare. Er det en link man kan gå inn på?

Nå har jeg slettet alle bildene jeg la ut i løpet av 300 siste dager, var bare 35 sider med innlegg å gå gjennom.[8|]

Huff, er jo ingen stor overraskelse at det er slike ute
å går. Vi er jo omgitt at falske mennesker daglig.
Men ja, det er barna våre og det er best å være på den sikre siden..
Hum.. skummelt!

Bare lurer på hvordan man finner alle innleggene sine....
Får liksom bare opp et meget begrenset antall...

Oppe til høyre , vis emner fra siste 365 dager og filter : hvis tråder jeg har deltatt i.

ORIGINAL: E.R.A.

Oppe til høyre , vis emner fra siste 365 dager og filter : hvis tråder jeg har deltatt i.

Hæ? Det skjønte jeg ikke. Kan du forklare dumme meg litt bedre? [8|][:-][:D]

ORIGINAL: SuperSussi

Forresten, jeg har slettet alle bildene i photobucket, for da ble de slettet her inne også!

Forresten, jeg har slettet alle bildene i photobucket, for da ble de slettet her inne også!

gjør de det?

hva har skjedd egentlig??

Meg også. Skjønte ikke det spøtt jeg, og jeg leter og leter men finner ikke[&:] Litt grønn her[8|][;)]

ORIGINAL: Ane81

Meg også. Skjønte ikke det spøtt jeg, og jeg leter og leter men finner ikke[&:] Litt grønn her[8|][;)]

Her kommer et forsøk på forklaring hvertfall[:)][;)]:
når du går inn på født i juli-siden, så ser du under under-forumet vårt, der står det new post, new poll osv.
Lengre borte (på andre siden) står det: side 1, 2, 3 osv.
Rett over denne står det: vis emner fra sist: i boksen der velger dere 365 dager.
Etter det står det filter: i boksen der velger dere: vis tråder jeg har deltatt i.
Da kommer alle trådene du har svart på  det siste året opp, da kan du lettere gå gjennom å finne bildene dine osv.[;)]
Skulle ønske jeg hadde et bilde å legge inn og kunne ringe rundt området jeg snakker om, men dengang ei[:-][;)]

Er det virkelig mulig at jeg ikke så det før etter forklaringa di...[:-][8|][&:] Tåka her! (hvis noen lurer[;)]) Må jo ha sett meg totalt blind på disse sidene, jeg (det må da finnes en unnskyldning...[8|][:)]).

Tuuuusen takk for hjelp shannon (atter en gang kommer du til unnsetning)

Back
Topp