stakkas lillemor

1jente og 1 spire

Glad i forumet
Jaja, endelig ble vi hørt på HS for 14 dager siden. Alva har enda ikke begynt å rulle osv...å jeg har hele tiden prøvd å få dem til å sende oss til en fysioterapaut for vurdering etter en litt hard fødsel. Etter jul fikk vi det. Da viser deg seg at lille mor har tre låsninger, 2 i rygg og en i nakken. så hun har gått rundt med noe alla kink i nakken i 8mnd.

Så nå er vi igang med mamuell terapaut og fysioterapaut for å løse opp og trene opp igjen. Så blir spennede å se når utvikklingen begynner:)

Så tips jenter tror dere noe så stå på...vi kjenner barnet best vet dere:)[:D]

Huff, stakkars lita:/
Bra du ikke ga deg og at du endelig ble hørt ihvertfall!:)

Her måtte vi også til manuellterapaut for låsninger i nakken og stivhet i ryggen og fikk en helt ny unge:)

ORIGINAL: FrøkenH

Her måtte vi også til manuellterapaut for låsninger i nakken og stivhet i ryggen og fikk en helt ny unge:)

det er det jeg håper på også:) tok det lang tid før dere så bedring eller?

ORIGINAL: 1jente og 1 spire

ORIGINAL: FrøkenH

det er det jeg håper på også:) tok det lang tid før dere så bedring eller?

Nei, vi så bedring allerede dagen etter første behandling. Men det var ikke som og knipse med fingrene så var hun helt bra, men ble bedre og bedre dag for dag. Var til 4 behandlinger, og i går var jeg tilbake en tur siden hun hadde blitt litt stiv igjen.

Har også hørt om folk som har opplevd at det har blitt litt verre før det har blitt bedre, så dere må ikke bli "redde" om det skjer:)

Off, stakkars liten då... bra dere ble hørt til slutt :) helt utrolig at det skulle gå så lang tid før dere ble hørt...

Synd at det skal gå så lang tid før man blir hørt! Men som du sier, så er det jo tross alt vi som kjenner våre barn best. Stakkars lita...:/ Bra du ikke ga deg!
Får håpe hun blir fort bra nå da! [:)]

huff, stakkars lita. så bra dere endelig ble hørt og at dere nå får hjelp!! blir spennende å se hvordan det går fremover!

Dere kunne jo bestilt tid til mauelterapaut selv da, her i distriktet ringer en bare selv og det er helt gratis.
Men godt dere er i gang, dakar liten med kink i nakken.

jepp fikk vite det tilslutt at jeg kunne det. men er ikke så mange manuellterapauter her over så..var min uvitehet dessvere [:(]men men nå er det hvertfall igang:)

Back
Topp