Stakkars

Juliette

Forumet er livet
Jeg hadde en lengre pause fra internett på rundt to måneder. Så var jeg tilbake for et par uker sida, og det ganske så aktiv. Tror maskinen min har gått i sjokk og savner freden. Den lager mystiske, lumske lyder, skurrer og bråker. Høres ut som det snart smeller her[8D]

ORIGINAL: 3 stars

Du får prøve med en myk start da så den vænne sæ sånn litt etter littt..[;)][:D]

signerer denne[:)]

Det er ikke så lett når jeg sitter oppe og ruger om nettene og ikke får sove. Når man kan velge mellom tv, en god bok eller babyverden, hva velger man??[;)] Men kanskje på tide å ta natta snart, holder faktisk på med en god bok. Den heter "Der Gud gråter" av Siba Shakib. En sterk beretning om en kvinnes liv i Afghanistan. Jeg kan jo kose meg litt med den frem til jeg må opp og tisse igjen[8D]

ORIGINAL: RedElf

Datamaskiner er lumske. Må si meg enig i det [:)] Du får gi'n et trøkk i sia og vise hvem som er sjefen [:D]

He he..ble ikke mye hvile på an i natt. Jeg sovna rundt halv fem og er nå oppe igjen. Har allerede spist en god frokost og maskinen er på[;)] Men får vel snart en pause...tipper jeg forsøker legge meg litt igjen snart

Back
Topp