Stakkars!!

Gullene

Glad i forumet
Har ei i familien min som ligger å føder nå..! Og jeg synes så utrolig synn i henne! Hun ble lagt inn på føden for to dager siden og ennå ingen baby..!

Og jeg syntes det var ille å ligge med rier i nesten ett døgn! Skal ikke klage på det!

Ønsker henne i allefall masse lykke til!

Jammen, tenk på den nydelige gaven hun drar hjem derfra med da! [:D]
Å, jeg kjenner jeg skulle gjerne ha født igjen idag jeg! Men hele spedbarnstiden frister ikke like mye. Og jeg hadde heller ikke en så lang fødsel som hun tydeligvis har heller. Men ble hun lagt inn med rier eller vannavgang da?

Å, snart kommer det bebis!! [:D]

Hun ble lagt inn med rier..mener jeg! Men skal ikke si det for sikkert.

Og, ja hun drar jo hjem med verdens beste gave! Å for en spennende tid hun har forran seg! Kjenner jeg gleder meg masse til neste kommer! Selv om det blir en stund til [:)]

off då har hu ligget en stund ja. Håper bebisen hennes kommer snart ut da[:D] gla eg brukte ikkje en heil dag på det en gang,eller kan nesten sei en hel dag[:D]

Da var lille bebyen kommet til verden [:)] Kom i fem tiden i dag etter nesten to og et halvt døgn! Ble en liten gutt!

Så godt at gutten er kommet, men det ble en laaang arbeidsøkt!! Bra det er fort glemt, som oftest [:)]

Back
Topp