stakkars vovven min!

Stakkar hunden din![:(] Håper det går bra med han! Herregud, tenk hvis hunden hadde gjort det mot et barn!! Den burde avlives!

huff så trist!!! her har jeg en rottis selv og ho er bare snill som bare det, og elsker andre hunder!!! og når det gjelder den type rase hund så er det veldi viktig åssen mna oppdrar den, og som regel eierens feil at hunden ikke er til og stole på....som regel!!!

håper virkelig det går greit med Kira...oppdater gjerne!!!

Ja, det var hunden som angrep din hund. Den angrep ikke deg! Hvis det var i dens hensikt, så ville sikkert ikke du vært uten bittskader nå.

Hunden min er også slik, hater andre hunder (tisper). Det betyr ikke at den kommer til å bli mannevond senere. Om hunden hadde fått seg en ny eier kunne dette vært avverget ved at eieren hadde kustus på hunden. Det er slik vi må ha det, ellers hadde hunden vår tatt andres hunder.

Det kan vel være at denne rottweileren anså dette området som sitt territorium selv om den ikke bodde der.

nok om dette da! Det viktigste er at det ikke skjer igjen, og at hunden deres har det bra. For det er selvsagt helt forferdelig!!

se hvor fin hu er da!!

ORIGINAL: Inmari

Helst skulle det vel vært eieren som skulle vært avlivet [&:]

Signerer [:@]

Krysser alt for at det kommer til å gå helt bra med Kira [:)]

da har vi vaert hos dr. dyregod. og skadene til Kira var mindre en ventet. Hun kommer til aa klare seg helt fint, men dyrlegen (og jeg) vil gjerne ha henne over til i morgen da hun trenger litt tid for aa komme seg.

Den andre hunden har heldigvis misset viktige aarer i halsen ellers kunne dette gaat sikkelig galt! takk for stötte alle sammen. Hun maatte sy litt da og barbere seg, men det er jo egentlig en bagatell!

Nathaniel er ute med pappan sin naa, han ble jo ogsaa forferdet stakkar fordi han merket jo hvor paa tuppa jeg var. Vi skal hente bovven vaar i morgen ettermiddag. Det eneste dyrlegen var bekymret for var evt fölelsesmessige skader. At hun kan ha blitt, redd og kanskje aggresiv. Men hun gikk fint med dyrlegens collie og jeg skal ta noen gemytt tester med henne i morgen i sambaand med legen föt vi tar henne hjem.

Ang den andre hunden skulle dyrlegen ringe politi og kreve ett möte. han er enig i at hunden maa avlives naar den er saa aggresiv som den er. Vi faar se hva som blir og kan bli gjort. akurat naa er jeg bare glad for at jeg faar hentet jenta mi i morgen! selv om det blir med 'lampeskjerm' om halsen[:D]

ps!tusen takk for gode ord og stötte!!!

Nei å nei[:-][&o]

Stakkars vovva di ! håper den blir fort bra igjen !

Og håper den andre dritt huden blir avlivet, sånt kan man ikke ha gående løst i et område der det er folk og andre dyr.
Fy søren!

Så godt å høre at det går bra med henne! For en opplevelse det må ha vært for dere, grusomt... Håper virkelig dere får gjort noe med den rottisen, helt utrolig at noen kan ha en slik hund løs!

Forbanna jævla dritt hund!
Håper de får den avlivet tvert!!

Håper det går bra med vovven din snuppa, krysser fingrene mine i hele kveld for dere jeg! <3

ORIGINAL: Gollemor

Åhhh!!!!

Stakkars lille[:(][:(][:(][:(][:(]

For en grusom hund og eier[:@][:@][:@]

håper dere får igjennom at den skal avlives. Hunden altså. Det er vel ikke noe straff i vente for udugelige hundeeiere[:@]

Stor klem til deg, og jeg håper Kira kommer fra det uten mèn.

nei fyttirakkern kor forbanna jeg blir!!!![:@][:@] vi har samme problemet med en rottweiler her jeg bor (eller flere) men heldigvis har jeg ikke møtt dei løs enda når jeg har hatt med min hund. men har kjørt en hjem etter å ha funnet en løs. så jeg vet det kommer til å skje en dag og da vet jeg ikke hvordan det skal gå siden jeg har en staffordshire bullterrier. men jeg har kjøpt meg pepperspray med farge så skal faen meg spraye ned den dritt hunden som prøver seg!og skjer det noe så skal jeg sørge for at den blir avliva samma pokkern.

masse god bedring til hunden deres og håper at den klarer seg.[:)]

Høres ut som en typisk idiot av en rottiseier, spør du meg. Det er dessverre ikke første gang inkompetente idioter skaffer seg rottis, og nok heller ikke siste gang. Få hunden avlivet. Håper det går bra med hunden din!

forferdelig håper virkelig det går bra med hunden din.
Men ring politiet og annmeld eieren da vill nok de kreve og få hunden avlivd også

Helst skulle det vel vært eieren som skulle vært avlivet[&:]

sign..EGENTLIG er det jo ikke den stakkars hunden sin feil! har jo med hvordan EIEREN har oppdratt den hund!! men er jo enig å!en sånn hund kan ikke fly omkring!!

håper dere finner ut av det!! og lykke til med bissevovven!!!

Fy fader. Den hunden bør absolutt avlives og folk som ikke kan hund bør absolutt ikke ha rotweiler.

Stakkar deg og hunden din. Håper det går bra.

Er ikke rotweilerens skyld at eieren har oppdaratt den så dårlig da[8|]

Men synes ikke han burde få ha hund...[:@] Og jeg håper virkelig det går bra med kira[:o]

uff, det er så mange slike rottiser :( jeg har en selv, han er fryktelig redd andre hannhunder, og kan KANSKJE finne på noe av det samme.

MEN, han er ALDRI løs. vi har ALDRI dører og vinduer oppe slik at han kan komme seg ut, han har ALLTID hengelås på hungegården eller tykk kjetting og oss i umiddelbar nærhet (snakker om maks 10 meter fra han )

det er ikke fordi han er ulydig eller slem, men han er redd. han har vokst opp med en super snill hannhund, og det er ikke noe problem, men andre gutter er desverre skumle.

han forguder derimor hunden til FLY! det er drømmedama tror jeg!!

håper dere får den avlivet. har man en slik hund, så mp man ta sååå godt vare på den, for andres sikkerhet!

det er ingen enkel jobb, det kan jeg skrive under på .,. nå er det ikke sikkert denne rottisen gjør det han gjør av samme grunnene som min.

vi jobber hardt med at han skal få gode opplevelse med andre hunder, og håper at han en dag skal slippe å være så på vakt.

kjempe glad for at vofsen deres slapp billig unna, må være en enorm lettelse for dere nå som dere vet den har det bra [:)]

Fy fader.... Håper virkelig det går bra med hunden deres[:o][&o]

Så bra det gikk bra med hunden din! Jeg opplevde det samme for en stund siden, også med en rottwailer.Angrepet var akurat likedan som hos deg. Syns det var grusomt når sambo kom hjem og fortalte! Min fikk også mindre skader enn jeg hadde trodd - heldigvis for det kunne gått riktig galt[&:]

Jeg anmeldte eieren, så venter på om noe skjer! Anbefaler deg også å gjøre det! (selv om den muligens blir henlagt, så har du meldt det.. og skulle det noen gang skje igjen[&:] så har du bevis på at det er skjedd, og jeg tror man kan kreve avlivning da om jeg ikke tar helt feil?

Back
Topp