stakkars vovven min!

MalinDalin

Forumet er livet
I dag har det skjedd noe helt forferdelig. er hjemme med nathaniel naa slik at han kan sove litt, mens mannen er hos dyrlegen. Jeg var paa tur med Kira min da det kommer en rottweiler löpende fra intet. Vet godt hvem denne hunden er og har snakket med eieren mange ganger om aa holde hunden i baand siden den er aggresiv mot andre hunder og fordi mannen ikke har kontroll paa den. Har ogsaa fortalt han (skreket) at han ikke kan ha en saa stor hund om han ikke har tolmodighet, erfaring og tid til aa oppdra den.
Hvertfall, för jeg faar sukket for meg har bikkja tatt strupetak paa Kira. Og nekter aa slippe. jeg staar der i pannikk og skriker og ser eieren komme slentrende(han gadd ikke löpe engang[:@])og etter kanskje 5 minutter faar han hunden til aa slippe. Kira blör, jeg hyler og griner og dritten tar bare med seg bikkja og GAAR! Ikke ringer han dyrlege, ikke hjelper han meg, IKKE NOE!!! Jeg faar ringt mannen som igjen faar ringt dyrlegen vaar. Mannen kommer löpende meg Nadde paa armen og dyrlegen kommer i bilen sin. Vi faar kira inn bak og mannen blir med til klinikken. naa venter jeg bare paa at mannen skal ringe. vi vet ikke hvor stor skaden er enda[:(] har han ikke ringt för nathaniel vaakner drar jeg og nadde opp til klinikken. Naa skal jeg faa rottweileren avlivet. koste hva det koste vil. Tenk om Nathaniel hadde vaert med meg! Tenk om han har drept Kira!?!
Og Kira da, verdens godeste vovve som ikke fins det spor aggresiv, som gullet til oss alle 3, som passer saa godt paa nathaniel! Lille Baby VOvven min. Vet ikke hva jeg skal gjöre naa. gaar egentlig bare i sirkler og sitter her.

Fy fader. Den hunden bør absolutt avlives og folk som ikke kan hund bør absolutt ikke ha rotweiler.

Stakkar deg og hunden din. Håper det går bra.

Åhhh!!!!

Stakkars lille[:(][:(][:(][:(][:(]

For en grusom hund og eier[:@][:@][:@]

håper dere får igjennom at den skal avlives. Hunden altså. Det er vel ikke noe straff i vente for udugelige hundeeiere[:@]

Stor klem til deg, og jeg håper Kira kommer fra det uten mèn.

Helst skulle det vel vært eieren som skulle vært avlivet[&:]

Ingen god opplevelse det der.
Den bikkja burde få ei kule mellom øya, men det burde vel eieren fått først.

Lykke til videre.
Har selv opplevd noe lignende, men det endte ikke i blod. Men en amstaff som gapet over en chihuahua kunne også gått ille.Helvdivis gikk det bra, men jeg så for meg det værste der og da. kjenner så godt igjen den skjelvende følelsen etterpå. huff. en blir sint og redd.
Klem til deg.

stå på ditt med avlivinga.

[&o]Så forferdelig! Sender deg en stor klem!
Lillegullet mitt har også blitt angrepet av en 60 kg rottis hanne,som hoppet opp i barnevognen min(oppå ungen!!) for å TA min hund som gikk i bånd på andre siden av vognen...
Lillegullet er jo snill som dagen er lang ,pokkers folk som skal ha hund når de egentlig ikke er egnet til å ha noe annet enn en HAMSTER!

Uff, så grusomt[:(]
Håper alt går bra med Kira!!

Og den hunden bør absolutt avlives!

ORIGINAL: Dollysmurfen

Fy faen! Stakkars hunden din! [:(]

Og fy faen, den hundeeieren du forteller om fortjener deng!! [:@][:@]

Hunden kan jo være farlig for mennesker. Ikke normalt å angripe andre hunder i strupen heller sånn helt uten videre.

Håper det går bra med voffsen din. Klem.

hans forsvar er at hunden ikke er aggresiv mot mennesker(nei ikke enda nei) men at den ikke liker hu bikkjer. men faen! man vet jo aldri. b?kkja har vaert her opp utallige ganger og staatt og murra og glefsa mot Kira som koser seg paa balkongen. har vaert og snakket, kranglet og skreket til eieren utallige ganger. men ingen respons, bare en saann'ikke fortell meg' attitude hele veien. har forsökt aa forklart at jeg faktisk vil kunne gaa tur med hunden min og sönnen min uten aa faa angst. vet ikke hva jeg gjör naa assa! Er redd og skjelven og sint og lei meg paa en gang

Jeg hadde ringt politiet og bedt om råd der.

ORIGINAL: Inmari

Jeg hadde ringt politiet og bedt om råd der.

det er ikke helt det samme systemet her i tyrkia (desverre)

Huff, håper det går bra med hunden din!![:(]

Og ikke for å forsvare rasen, men har selv en rottis som HATER andre tisper. denne typer hunder har stor dominans. Det betyr ikke at hunden bør avlives selv om den snakker hundspråket sitt. Da er det eieren som har et problem og aldri skulle hatt en slik rase.
Hunden vår er lik denne, men så har vi god kontroll på henne..

Kjenner jeg blir irritert når mange mener at bikkja bør avlives og at den "sikkert er slem mot mennesker, eller at det bare er spørmål om tid når den skal angripe et menneske".

Anmeld han mannen, og dessuten så er det han som skal betale dyrlegeregningen! Håper det går bra med hunden din[:)]

Mener å ha lest dette før, jeg? Kanskje det var en ganske lik historie jeg blander med..

Håper alt går bra med Kira [:)]

ORIGINAL: Gollemor

Åhhh!!!!

Stakkars lille[:(][:(][:(][:(][:(]

For en grusom hund og eier[:@][:@][:@]

håper dere får igjennom at den skal avlives. Hunden altså. Det er vel ikke noe straff i vente for udugelige hundeeiere[:@]

Stor klem til deg, og jeg håper Kira kommer fra det uten mèn.

Signerer

Hilsen en som bare "venter" på nok et angrep på hunden min av en schæfer så jeg får avlivet f***skapet [&o]

ORIGINAL: spirelire

Og ikke for å forsvare rasen, men har selv en rottis som HATER andre tisper. denne typer hunder har stor dominans. Det betyr ikke at hunden bør avlives selv om den snakker hundspråket sitt. Da er det eieren som har et problem og aldri skulle hatt en slik rase.

Kjenner jeg blir irritert når mange mener at bikkja bør avlives og at den "sikkert er slem mot mennesker, eller at det bare er spørmål om tid når den skal angripe et menneske".

Anmeld han mannen, og dessuten så er det han som skal betale dyrlegeregningen! Håper det går bra med hunden din[:)]

jeg er selv glad i rottiser, har hatt en selv, men aa löpe mange meter og ta strupetak paa en annen hund er IKKE aa snakke hundespraaket sitt. min var ikke i naerheten av det engang. jeg mener at en hund som löper for aa angripe er en hund som er ödlagt og utrolig usikker paa seg selv og ikke har det noe godt. det er ikke snakk om at vi var i hennes sone eller teritor?um engang for vi var langt borte.

slik skal ikke fore komme.

vi har selv en rottweiler som ergod og snill, vår hund ble skam beten av en bicon feris eller hva den heter, masse sår og kutt. vår hund tittet bare på han, bet ikke tilbake

og ja jeg ble forbanna på den gammla kjerringa som hadde det trollet løst .

håper alt står til med hunden deres.

ORIGINAL: MalinDalin

jeg er selv glad i rottiser, har hatt en selv, men aa löpe mange meter og ta strupetak paa en annen hund er IKKE aa snakke hundespraaket sitt. min var ikke i naerheten av det engang. jeg mener at en hund som löper for aa angripe er en hund som er ödlagt og utrolig usikker paa seg selv og ikke har det noe godt. det er ikke snakk om at vi var i hennes sone eller teritor?um engang for vi var langt borte.

Ok, da må jeg bare si at vi er uenige der altså...Det er som regel eieren som er problemet, ikke hunden er min mening[:)]

Ok, da må jeg bare si at vi er uenige der altså...Det er som regel eieren som er problemet, ikke hunden er min mening[:)]

Tror egentlig at dere er enige - for denne eieren virker jo som en idiot som ikke kan ha en slik hund!

Uansett; vet du noe mer? Dette er jo helt forferdelig...

(Jeg liker også rottweilere, men jeg stoler ikke på at mannen og jeg er i stand til å være "harde" nok mot en rase som ofte er ganske stri - uten at alle individene er like stri)

ja selvfölgelig er eieren problemet. dette kunne mest sansynlig blitt en flott hund, i rette hender. desverre er eieren en idiot som har oppdratt hunden paa denne maaten. det jeg mener er at INGEN hunder(om de ikke har hormonelle feil) er födt agresive og at man har en ansvar om man eier en hund for aa faa denne sosialisert og 'sikkelig.'
Personlig hadde jeg aldri ville hatt ansvaret for en hund som viser saapass agressivitet at den löper bortimor 200 m for aa angripe en annen hund, eller oppsöker andre hunder enda lengere bort for aa krangle, om det hadde vaert en rottweiler eller puddel.
Det er ikke eieren som biter min hund eller er en fare for min sönn om han skulle vaert med paa turen i dag, det er bikkja!

Back
Topp