Stakkars venninna mi

namba

Forumet er livet
Hun er gravid og hadde termin 9. desember. Hun har enda ikke fått noen baby, men hun har fått masse gratulasjoner for babyen på facebook!! [:D] Snakk om provoserende når du er mildt sagt sliten og drittlei av hele svangerskapet.[:D]

Åååh, da hadde jeg blit rimelig forbannet ja!! [:@]

Håper babyen kommer snart nå da, det må være forferdelig å gå på overtid altså

Ja, fy flate det må være ille. Hun er "heldig" og sover 12 timer i døgnet da, men det er nok samtidig en grunn til at hun sover så mye som det hun gjør. Hun har vært og sjekket seg også, null modning, null åpning. Hun blir i gangsatt på julaften hvis ikke ting skjer av seg selv. Jeg håper hun slipper å vente så lenge.

Huff da ikke morro å gå overtiden å særlig når folk begyner å gratulerer. Vi får håpe vennina di har babyen sin her snart.

Huff, hadde aldri tørt å gratulerer noen med baby om jeg ikke var helt sikker på at hun hadde født! Det må jo være litt ekstra irriterende å måtte gå på overtid da. Men det er uansett ikke lenge til nå!

åå.. herregud!! hadde noen prøvd å gratulerer litt overhormonelle meg om jeg ikke hadde fått baby.. haha.. de skulle fått høre det ja..

stakkars venninnen din.. håper virkelig hun slipper å gå noe mer over!![:D][:D]

ÅHHH det er så lite intelligent!!! Gidd å følge med da![:'(]

Back
Topp