Stakkars vennen

Beate1

Elsker forumet
Etter vi ga Leo lunsj spyde alt opp.. på meg pluss sofaen..  vi hadde litt malt i pga leo har basjet lite i det siste.. vi fant ut at at maltet ble rask ikke bli brukt.. blir heller å bruke sviskermos.  spiste lite til middag... hvert så grinete i før han fikk grøt.. men etter han fikk grøt ble formen straks bedre.

var på besøk til min mor... leo søvnet på tur hjem som er på 15 min å gå.. han søvnet på tur..  vi bestemte oss for han skulle få sove toppen 30 min.. han var så grineste mens vi tok av han klærn..  fikk noe å drikke men det hjalpå jo heller ikke.. fikk grøt etter kort tid..

ORIGINAL: SookieStackhouse

Hvorfor vekker dere han? Jeg vekker aldri mini når han sover , for da blir han grinete

Samme her.. Celine blir et troll om jeg vekker henne.. Om hun sover fra 16-18, så sovner hun galant kl 19 igjen, for så å sove til dagen derpå...

Men uffda, stakkars lille Leo! Får håpe han beholder maten no, og får en rolig natt. God klem sendes

han hadde jo sovet lenge på formiddagen, han sovnet litt for kl 17 i vognen.. derfor vi vekta han 30 min på så han fikk sove i natt
ORIGINAL: SookieStackhouse

Hvorfor vekker dere han? Jeg vekker aldri mini når han sover , for da blir han grinete

Back
Topp