Stakkars vennen min

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Trym har nå fått omgangssjuka, og spyr og spyr og spyr....[:'(] Ligger og sover i reisesenga på rommet vårt nå etter at han har spydd ut sin egen seng. Han våkner ca hvert 5. minutt av at han brekker seg og spyr (har bare magesyre igjen nå) og sovner tvert igjen, og sånn har han holdt på i over to timer nå..... Syns så synd på han, men der er jo ikke så mye en kan gjøre heller annet enn å tørke og trøste. Stakkars vennen min[:(]

Huffda, stakkar liten,
God bedrings klem fra oss - håper det snart går over..

Huff,stakkars! Gooood bedring te Trym![:)]

Nå sitter eg her stuptrøtt. Trym fortsatte med å brekke seg og spy ca hvert 5.-10. minutt heilt frem til rundt fem tida i natt. Da begynte det å bli litt lenger mellom hver gang sånn at eg fikk sjansen til å få en liten blund mellom hver gang. Har nettopp drista meg til å gi han litt grøt nå, så nå håper eg bare at han klarer å holde på den sånn at den ikke kommer i retur.....

ORIGINAL: #go gutten min#

ORIGINAL: LilleBølla

Huffda, stakkar liten,
God bedrings klem fra oss - håper det snart går over..

UFF, stakkars!!! Går det bedre med han nå?

Er ikke så slakk lenger, men spyr fortsatt

Benjamin hadde det samme for noen uker siden og ble liksom aldri frisk. På legevakta sa de at vi måtte slutte å gi ham fast føde, hver gang vi trodde han var bedre ga vi ham grøt eller noe, og han bare spydde det opp igjen.
Fikk beskjed om å gi raspet eple eller gulrot. Eller bare eplemost blandet med Farris. Da ble han frisk etter en dag ca. Ga ham fast føde sakte men sikkert, slik at magen kunne takle det.

Håper Trym blir bedre snart. Kjempemasse god bedring ønskes fra oss. [:)]

Back
Topp