Stakkars storesnuppa..

*MissMe*

Gift med forumet
Hun begynte å få puss på øynene i går, og i dag tidlig var øynene bittesmå og nesten sammenlimt..
Så vi var til legen i dag for å få kloremfenikol(??). Må få henne bra igjen til dåp på søndag så vi får tatt familiebilder..[;)]

Så gikk vi på kafe og kjøpte is etterpå da.. Så koste oss gjorde vi likevel!!![:D]

Men så skulle hun legges i kveld. Hun hadde ikke sovet lur i dag så grinete var hun. Så hun hylskrek seg igjennom både øyendråper, øyekrem og tannpussen...[&:][8D] Sovna ganske fort, sliten etter all hylinga...

dårligmor.com og dritsurunge.com..[8D] Heldigvis ikke mange sånne dager...[:-]

Oi da [&:] En liten smak av min trasse verden [8D] Håper øye dråpene gjør jobben sin kjapt!!! [:D]

huff hahah - hørtes ut som en slitsom avsluning på dagen[&:][8D]

Hiv beina på bordet og kos deg i kveld[:D]

God bedring til Anna og, krysser fingre for at hun er bra til dåpen[:)]

Oj.. Men trøst deg med at hu blir bra av det [:)] De skjønner det ikke selv men. Hehe..
Masse god bedring til Anna, så får vi krysse alt vi kan for at hun blir bra til søndag!

offa! ikke noe kjekt å måtte dryppe øynene da.. min hadde garantert vrælt uansett trøtt eller ikke. 

Takk for det jenter.. Måtte virkelig puste ut litt etter den seansen..[8D]
Snuppa har pollenallergi så hun er vant til øyendråper. Men nå er det 2-3mnd siden vi slutta med de..[8D]
Så svir sikkert disse dråpene mer også..

Nå må jeg lime sammen 24 bordkort....[8D] Så slappe av vet jeg ikke hva er denne uka...[&:]

Æsj[&:] Vi har akkurat hatt det øyestyret vi også... Ordentlig herk å drive og dryppe, men det blir veldig raskt veldig mye bedre... Bare drypp så ofte dere får til nå de første dagene, så blir hun gullende fin til dåpen!

God bedring!

oi, der fikk dere d ja...huff...

vet du hva, jeg gjør ditt triks, gnur d rundt øynene (men burde vel ha dryppet d inni, men han er HYSTERISK)... å sånn krem har jeg ikke tenkt på...

god bedring til snuppa, håper smusse forsvinner like fort!

huff da. Stakkars jento.
Men fikk hun både krem og dråper? Vi har bare pleid å fått dråper..
Det posetive med den "sykdommen" er at den kommer seg SUPERFORT når behandlingen er startet.
God bedring til snuppa[:)]

Back
Topp