Stakkars snuppa mi

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
Er så sjuk ! hatt 40 i feber siden tirsdag, var hos legen i dag og ho har halsbetennelse og ørebetennelse.. også måtte vi følge litt med siden det går RS virus nå .. huff.. syns egentlig ho bare har blitt dårligere og dårligere i dag... spiser ingenting, nesten ikke drikke.. bare ligger på sofaen å stirrer ut i lufta !! huff.. [:(]

aaaaaaaw! Føler såååå med deg! Syns det er helt fryktelig når ungen her og er syk! Skulle mer enn gjerne overtatt alt selv! Mini har vært mye syk siste 4 ukene han og.. når han får høy feber så vil han bar eligge m hodet i fanget mitt og bli stryki å håret og ryggen han da.. 

RS virus ja.. er ho gammel? om ho får litt problemer m pusten så ring legevakta.. kan ho evt få forstøver m medisin på barneavdelinga. hadde mange RS barn der.. Ellers så går det over etterhvert da! For oss voksne er det jo som en vanlig forkjølse nærmest.
Igjen..føler med deg! Skjærer meg i hjertet når mini her er syk, så vet åssen det er.
KLEM!!!

PS: sitter m dobbelsidig ørebetennelse og sprekt trommehinne selv her... blæh!

*Sender masse godbedrings-energi til snuppa di!*

Kjedelig når søte små barn er syke!!!
Er ikke såå mye du kan gjøre heller!! Får håpe hun er bedre i morgen! Har jo vært syk en stund nå! God bedring til henne fra meg :D:D

Huff, stakkars[:(] Aldri gøy med syke unger. Har to syke her også..
God bedring til snuppa di[:)][:)]

Åååå, stakkar lita[:(]
Er fælt når småttisene blir syke ... Iallefall når man ikke vet helt hva det er ellr kan bli.. Håper ho blir bra fort[:)]

Stakkars liten.
Ville vært ekstra obs når det gjelder det at hun ikke får i seg mye drikke. De små kan lett bli dehydrerte, og når det er høy feber i tillegg, har de ekstra behov for drikke.

Ville kontaktet legevakten hvis hun har litt tørre bleier, og fortsetter å være så slapp... Kanskje hun trenger væske og medisin intravenøst...?

Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite...[8|]

Lykke til og GOD BEDRING til jenta di!

Back
Topp