Stakkars samboern...

Trone

Gotta love ebay
VIP
Min kjære har jo, som dere har fått med dere, gått på ski, gått på ski, gått på ski og enda mer gått på ski. Han har nemlig trent til Sesilåmi. Bussen gikk i fra byen her nede kl 0330 i natt og rennet startet kl 0730.

Så jeg gikk inn på avisen på nett for å følge med på hvordan det går der oppe. Og hva ser jeg???

"Sesilåmi avlyst!"

Stakkars!! Han har jobbet sååå hardt mot dette.. Jeg fikk sms av han nå. " Er på vei hjem igjen nå. Tidenes nedtur. Drar på skitur når jeg kommer hjem for å få ut frustrasjonen...."
Føler så utrolig med han.... :( :(

http://www.fvn.no/lokalt/setesdal/article749522.ece

Samme med mamma, pappa og broren min.
Fikk mld av mamma kl. 9 når hu skulle starte at de da satt på bussen på vei hjem.
Var avlyst p.g.a for mye vind.

Skikkelig kjipt når de har trent så mye.

Onkelen og fetteren min skulle også gå, og det var første gang for fetteren min så tror han er rimelig skuffa nå ja.

Det hadde vært første gang for både han og svogern min. Og en kompis skulle også gått. Utrooooolig kjedelig det må være!!! Syntes så synd på de... Og i år som det var påmeldingsrekord i tillegg [&o][&o]

Tviler på at han har lyst å på byen i kveld gitt.. De skulle en gjeng ut å "feire" i kveld nemlig, så skulle jeg møte han på byen etterpå. ( min bror feirer bursdagen sin i kveld og jeg skal dit) Men vet ikke om han har lyst å ut noe i kveld. Jeg får dra han med til min bror!

ORIGINAL: sorciere_

Offa!!:( Superskuff for han då=(

Neeeei så utrolig kjipt [:@][:'(][:(][&o] Åååh, jeg hadde blitt så sur og lei meg om jeg hadde trent opp til noe så stort også blir det avlyst [&o] Fått med meg at han har gått mye på ski i det siste ja(i innleggene dine [;)]).. Huff..
MØKKA VÆR.. typsik at det skal bli sånn når noe skjer [:'(]

Kjiiipt!!! [:'(] Syntes de burde satt en ny dato på det isåfall, og ikke bare avlyst hele greia... [>:]

Det hadde vært snakk om at de skulle gått i dag heller, men det r jo ikek alle som har mulighet til å dra opp igjen. Det er tross alt en del timers busstur, pluss det er en del som må arrangeres i forbindelse med leie av buss, barnevakt og gode greier.

Så neste år så satser de på at de 2800 deltakerene skal få gå.. Og for dere som ikke vet hva Sesilåmi er så er det akkurat samme som Birkebeineren. 5,2 mil ( birken er 5,4) og de to første milene er bare oppoverbakker... Iiiik!!!

Så kjedelig. Skjønner godt han er skuffa[:@][:@]

Back
Topp